Sort:  

Bu anlattiklarini yillar önce fark ettim. Artik ne evde mac izliyorum ne statta. Hep tuttugum takimin formasini alir onlara destek olmaya calisirdim kendimce, ama artik formayi hediye etseler bile giymem. Futbol benim icin öleli yillar oldu. Milli takimi bile desteklemiyorum artik. Yillar önce Avusturya ya kampa gelen milli takimi izlemeye gitmistik ailecek. Saatlerce bekledik ama izlememize izin vermediler. Yalvardik lütfen görelim futbolculari diye. Sonra görürsünüz dediler. Beklemeyle gecen saatler sonra futbolcular stattan cikip otobüsün yolunu tuttular, korumlar da bizi tuttular, 15-20 kisi oradaydik ama futbolcular yüzümüze bile bakmadi. Otobüse bindikten sonra resim cekmeye calistik ama hepsi hemen perdeleri kapatim defolup gittiler. Aynisini bir kac yil önce Gassaray takimi da yapti. Kamp a gittik, ramazan di ve orucluyduk, havada cok sicakti. Saatlerce orada bekledik ve yine yüzümüze bakan olmadi. Bir saniyelerini bile bize ayirmadilar. Futbolcularin hepsi ucmus onu fark ettim, herkes paranin pesinde havasini atmakta, Lüks villalar son model arabalar. Bu ve buna benzer sebeplerden Futbol ile alakami kestim. Bence herkes böyle yapmasi gerekir. Seyircinin, Taraftarin hic bir anlami yok Futbol oyununda. En son bunu bir Fenerbahceli taraftarin stadt da öldügünde fark ettim. Seyirci Stadta da öldü ve tüm takim allah rahmet eylesin dedi, iki forma hediye etti ve olay bitti. Acaba Stadt da bir futbolcu ölse nasil olurdu? Haftalarca Maclar ertelenir, Törenler düzenlenir ve o futbolcunun nekadar iyi ve önemli biri oldugunu Saatlerce Futbol Programlarinda izlerdik. Futbolcunun yakinlarida yine milyonlar alirdi ve rahata kavusurdu. Iste bu sebepler yüzünden Futbol dan sogudum ve baskalarina da sogumalarini tavsiye ederim.

Hepimiz her şeyin farkındayız. Fakat Üsküdar'dan vapura bindikten sonra o virüs tekrar sarıyor vücudu.

You got a 0.74% upvote from @minnowvotes courtesy of @mozer!

You got a 2.18% upvote from @minnowvotes courtesy of @mozer!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64006.33
ETH 3077.08
USDT 1.00
SBD 3.87