Ben bu bilgiyi bilmiyordum, aslında güzel fikir denemek lazım :)
Güzel türkçe içerikli yazılarınızı bekliyorum 😃 @trliste yerine @quraturk oluşturuldu yakında yazı seçmeye başlayacak. 😃 Şimdiden traile katılıp destek olmaya ballayabilirsiniz.
İlgi alanım, bilgi birikimim ve tecrubelerim ile ilgili Türkçe yazilar yazmaya basladim. @quraturk hesabini konu ile ilgili duyurudan sonra takip edip traile 13. kisi olarak katildim. Tr etiketi ve Türk toplulugunun gelismesi icin kendimce tum gayreti gosterecegim.
buna benzer bilgileri içeren bir video izlemiştim. aslında pek de gereksiz bilgi sayılmaz. paylaşımın için teşekkürler. (bunlardan biri ekmek kesimi ile ilgili idi.)
Her yerdeki basliklardan farkli bir baslik atmak istedim 😀 Arada paylasmak icin boyle bir seri baslattim kendimce. Bu yontemi denedim. Kutuyu cok kaldirmadikca ise yariyor. İsin sirri iceri hava giris cikisi icin bir bosluk birakmak dokerken.
Ben bu bilgiyi bilmiyordum, aslında güzel fikir denemek lazım :)
Güzel türkçe içerikli yazılarınızı bekliyorum 😃
@trliste yerine @quraturk oluşturuldu yakında yazı seçmeye başlayacak. 😃 Şimdiden traile katılıp destek olmaya ballayabilirsiniz.
İlgi alanım, bilgi birikimim ve tecrubelerim ile ilgili Türkçe yazilar yazmaya basladim. @quraturk hesabini konu ile ilgili duyurudan sonra takip edip traile 13. kisi olarak katildim. Tr etiketi ve Türk toplulugunun gelismesi icin kendimce tum gayreti gosterecegim.
Motive ekibine katılmanızı isterim blpğumda bahsettim 😃
https://steemit.com/tr/@baycan/yeni-gelen-kardeslerimize-destek-icin-sadece-faydali-yorumlariniza-ihtiyacim-var-e6dfb1c6eab67
Ayrıca yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum.
buna benzer bilgileri içeren bir video izlemiştim. aslında pek de gereksiz bilgi sayılmaz. paylaşımın için teşekkürler. (bunlardan biri ekmek kesimi ile ilgili idi.)
Her yerdeki basliklardan farkli bir baslik atmak istedim 😀 Arada paylasmak icin boyle bir seri baslattim kendimce. Bu yontemi denedim. Kutuyu cok kaldirmadikca ise yariyor. İsin sirri iceri hava giris cikisi icin bir bosluk birakmak dokerken.
Quraturk icin de belli bir etiket var mi?
Quraturk olarak yazılıyor sanırım. Kendi ismiyle.