You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dtube Nedir ve Avantajları Nelerdir ?[Turkish Language]

in #tr7 years ago (edited)

Bekliyordum bu tarz bir app ben. Güzel olmuş bence. Zaten yakın zamanda vlog ve kısa film işine girmeyi düşünüyordum Steemit'de. Benim baya işime yarayacak gibi o yüzden 😃 Ama ödül dağılımını anlamadim tam. Steemit gibi gelen %37.5'ğun %20'si mi platforma gidiyor yoksa postlardan kesilen %25 lik kısım yerine mi geldi bu %20 kesinti?

Sort:  

Kötü kısmı zaten gelen %75 den birde %25 kesiliyor ilerleyen günlerde umarım değişir

Dtube üzerinde türkçe yayın yapan hiç kimse var mı? Arama kutusu çalışmıyorsa insanlar izlemek istediği videoyu nasıl buluyor? Sizi takip ediyorum ve oyluyorum hocam. Bana buradan veya sosyal medyadan haber verebilirseniz çok sevinirim. Yazı da mükemmel olmuş.

Vallaha bir kaç Türkçe içerik üreticisi var ama bir elin parmaklarını geçmez arama kutusunun çalışmama durumundan haberdar değilim o durumu inceleyeyim

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64689.90
ETH 3450.92
USDT 1.00
SBD 2.50