Anlat Bana

in #tr7 years ago (edited)


Sen gözlerimde doğan güneş,
Sen sabahların varlık sebebi,
Anlat bana kendini.
Sevdiğin her şeyi;
Kitaplarını, filmlerini, müziklerini...
Anlat içine beni sığdırdığın her dakikanı,
Çalmasınlar diye sakladığın anılarını.
Anlat, bana seni anlat.
Neden susuyorsun, anlatsana haydi.
Sen değil miydin,
Sokaklara düşen adımlarımın sahibi?
Sen değil miydin,
Esiri olduğum o gülüşlerin katibi?
Sen değil miydin,
Bakışlarıyla bana beni anlatan?
Şimdi neden susuyorsun?
Ölüsün diye mi?
Üstündeki toprak mı ağır geliyor yoksa?

Sort:  

Sen değil miydin,
Sokaklara düşen adımlarımın sahibi?

çok iyi :D

Güzel yeri yakalamışsın, yazarın kalemine sağlık.

Güzel şiirmiş.

Sonunda içindeki şaire doğru bir yolculuğa çıkmışsın. Güzel bir iş yaptığına inan çünkü bize bu güzel satırları okuma fırsatını veriyorsun...

Çok teşekkür ederim, şiir benim için çok eskide kalan bir hobi artık. Bunlar da aslında o dönende karaladığım şeyler. Beğenilmesi sevindirdi :)

insanı alıp götüren bir şiir. paylaşımın için teşekkürler

Ben teşekkür ederim yorumun için

Güzel şiir,yüreğine sağlık.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65904.42
ETH 2618.19
USDT 1.00
SBD 2.67