Der, Osho...
İnsanları rahatsız etmeyi seviyorum. Çünkü yalnızca rahatsız ettiğinde düşündürebilirsin onları... Yüzyıllardır düşünmeyi bırakmışlar. Etraflarında onları huzursuz edecek birileri yok. Birileri onları sürekli teselli edip duruyor. Ben kimseyi teselli edecek değilim. Çünkü eğer onları daha fazla teselli edersen; onların gelişimini önlersin. Şok et onları , sertçe tokatla , meydan oku... Bu meydan okuyuş onları dönüm noktasına getirecektir. Hayat; korkunun bittiği yerde başlar. Dünyadaki en büyük korku; başkalarının görüşleridir ve sen kalabalıktan korkmadığın an ; artık bir koyun değilsindir. Bir asla olmuşsundur. Muazzam bir kükreme yükselir kalbinden... Özgürlüğün kükreyişi ... Asla bir kalabalığa, ulusa, dine, ırka ait olma ... Tüm varoluşa ait ol.
This post has received a 1.56 % upvote from @drotto thanks to: @momo74.