Sort:  

You got a 38.32% upvote from @proffit courtesy of @murattatar!

Very good focus and balance, the subject with the faded background very good! He looks like hes looking for someone? Who is he looking for?

He looks into deep inside of the absence of his mind...he looks sleepy tired and exhausted because of the hot weather...

Fotoğrafa ilk baktığımda yorgunluğu ve bitkinliği gördüm bir an. Sonrasında azmi ve yaşama zorunluluğunu hissettim. Fotoğrafları bunun için seviyorum. Tek bir kare onlarca insanda çok farklı hisler uyandırabilir.

Trliste'nin fotoğraf yarışmasında katılanlarda ilk sizin paylaşımınızı inceleme fırsatım oldu. Elinize sağlık.

Shot that freeze his tiredness...
good luck friend!

Fotokritik.. güzeldi.
Çoğu güzel şey gibi sonradan tadı bozuldı.. Hala var mı bilmiyorum bile.

Pic of Day ile beScouted yanlış yönlendirme yapsa da hayli potansiyel vaad ediyor. Ama şimdilerde beScouted dahil çoğu fotoğraf sitesinin kendisini taklit ettiği 500px varken gözüm başkasını görmüyor :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 65661.21
ETH 3443.12
USDT 1.00
SBD 2.32