Sort:  

Matematik mi.. Bi fotoğrafçı ve matematik.. hmm..
Enneagram'a göre 4 kanatlı 5
ya da 5 kanatlı 4'ten bahsediyoruz sanırım. Ama hangisi bilmiyorum.

Mühendis olduğumdan dolayı sanırım.Bu arada geçen sean-king de bahsetmişti bu ennegram olayından evet...biraz felsefik birşey...Aslında insanoğlunun özelliklerinin böyle keskin hatlarla ayrılmış şekilde belirtilmesi bana hep saçma gelmiştir.Tip 5 eskiden cuk otutuyordu ama yaş ilerledikçe diğer numaralarda da kendini görebiliyor insan...Ben amatör bir fotoğrafçı olan bir Gemi inşaatı ve Makineleri Mühendisiyim. Aslında mühendisliği seçmeseydim Ege Üniversitesi Matematik bölümünü okuayacaktım.

@mnallica, galiba recursive bi durum oluştu ;)

Enneagram,
4'lerin; Özgün, unique mümkünse sıra dışı olma motivasyonları dolayısıyla,
8'lerin de; herkesin önünde, lider mümkünse otorite olma motivasyonları dolayısıyla,
enneagrama en çok itiraz edecek kişilikler olacağını öngörüyor :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 56776.60
ETH 2424.08
USDT 1.00
SBD 2.37