Rengaren günler

in #tr6 years ago

Bu gün steemitde yep yeni bir projeyle karşılaştım. @steemitci arkadaşımızın ilk baharın gelmesiyle ilgili güzel postunda gördüm.Proje ilgimi çekti ve Azerbaycandan'da bir destek gelsin dedim ve projeye katılmak kararına geldim.
image
Bu resmi Azerbaycanın en turistik şehiri olan Kabala'da çektim.Ne kadar iyi olmuş siz karar verin ama telefonla bundan fazlasını yapamadım açıkcası.İlk bahar'ın gelişine sabırsızlanan bu çiçek,yağmur damlalarıyla daha'da güzel gözükmüş.
İlk bahar bir çokları gibi benimde en sevdiğim mevsimlerden biri.İnsan sebepsiz yere mutlu oluyor sanki.
Kış uykusuna gitmiş tabiat insana yaşam hevesi veren yeşil rengli elbisesine bürünüyor.Her yerde bir birinden güzel kuşların farklı sesleri,ağaçların gül kokusu ve temiz hava insanı sanki bam-başka bir dünyaya sürüklüyor.
İnsan yeni bir enerjiyle doluyor.Kışın sıkıcı evde oturmaları son buluyor.Doğada gezmek,eğlenmek insana hayatın aslında yaşamaya değer bir yer olmasını hatırlatıyor.
Bildiğiniz gibi ben Azerbaycan'da yaşıyorum.Eğer ilk baharı burda geçirmek şansınız olsaydı inanın hiç sıkılmazdınız.Burada azerilerin milli bayramı olan Nevruz kutlanılıyorki buda eğlence dolu bir bayram.Kendine hass adetleri vardırkı insana baharın gelişinin ne kadar güzel olmasını anlatıyor.
Hele İlk bahar yemekleri yokmu!?
Yemekle doyulmayan kokusu 1 kilometreden insanı kendisine çeken ve en esasıda saglıklı yemekler.
Bu mevsimde en çok sevdiğim şeylerden biriside güzel havası.Ne kış gibi dondurucu soğuk yok,ne de yazın kavurucu sıcağı yok.Tam kıvamında bir hava.
Köylerde ayrı bir güzelliğe sahipdir İlk bahar .Nereye baksan bir birinden güzel güller,ağaçlar,çimenler.Ve bal toplamaya başlayan arıların zevk veren kanat sesleri.
Gerçekten İlk bahar anlatmakla bitmez,yaşamakla doyulmaz bir mevsimdir.
Hepinize güzel,eğlence dolu , ilk bahar gibi rengareng günler arz ediyorum.Umarım sizde İlk bahar'ın gelişine en az benim kadar sevinçlisiniz.
Hayatdan zevk almaya çalışın. Her rengaren İlk bahar'ın bir solgun Son bahar'ı vardır.

Sort:  

Cox gozel post paylasmisan.

Təşəkkür edirəm)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58239.61
ETH 2287.71
USDT 1.00
SBD 2.50