The most complex day : En karmaşık gün.

in #tr6 years ago (edited)


Merhabalar herkese,

Hayatım da bu kadar karmaşık birgün geçirdiğimi hatırlamıyorum,geçirdiğim bu ilginç günü yazmamak olmazdı. Gün karmaşıktı fakat bir o kadar da güzeldi... Sadece bu tarz karmaşık, plansız ve yorucu günlere alışkın değilim, çok çabuk enerjim tükeniyor ve bu tarz yorucu günlerden pek hoşlanmıyorum. Neyse ki çok uzun zamandır yapmak istediğim birşeyi yaptım ve bu beni uzun zamandır en mutlu eden şey oldu.

Aslında evden çıkma sebebimiz,arka sokakta bulanan marketten alışveriş yapıp tekrar eve dönmekti. Fakat Annem ve babam kısa bir süre önce ayrılma kararı aldı ve bunun neticesinde babama farklı bir ev tutulması gerekiyordu. Tuttuğu ev benim çocukluğumun geçtiği semtte,uzun zamandır oraya gitmenin hayalini kuruyordum. Eminim bir çoğunuz çocukluğunuzun geçtiği mahalleye hasretlik çekiyorsunuzdur, benim resmen burnumda tütüyordu. Günün karmaşası da benim markete giderken dayanamayıp oraya gitmek istememle başladı.

Mahalleye adım attığım anda gözlerim doldu, sadece ben mi böyle hissediyorum yada fazla dramatik bir insanmıyım bilmiyorum ama hissettiklerimin tarifi yok. Çoğu şey değişmiş fakat bazı yerleri sanki hiç dokunulmamış gibiydi.


İlk okula giderken kullandığım merdivenler. ♡ Arkada gördüğünüz incir ağacının az meyvesini yemedim... Hala orada olması ne kadar güzel, Ne mutlu bana onun altından bir defa daha geçebildim. Bu duygusallıkla umarım bu yazıyı ağlamadan bitirebilirim.🤦🏻‍♀️😄


Benim eski mahalle sevdam yüzünden ev haklı aç kalınca, tamamen spontane bir şekilde konvoy yapıp yemeğe gittik. Ama bu defa da benim midye sevdam tuttu...


Mahalleyi ziyaret sonrası, henüz konvoy yapmadan önce ki acınası hallerimi paylaşıp yazımı tamamlamak istiyorum 😂


O kadar duygulandım ki beni şu koltuktan kaldırabilmek için çizgilerinden kayıp çok fazla kabalaştılar... 🤦🏻‍♀️


Evde denemeyin!

İnsanı ağız tadıyla hüzünlendirmiyolar. En az günüm kadar yazımda karmaşık oldu farkındayım fakat yine de paylaşmak istiyorum . 🤦🏻‍♀️🤗

Sevgiler...

IMG-20180611-WA0013.jpg

 


Posted from my blog with SteemPress : http://emeltunc.steemblogtr.ovh/2018/06/18/the-most-complex-day-en-karmasik-gun/

Sort:  

Şok, şok, şok! Ozan Bey objektiflere yanında bir kadınla yakalandı.

Büyüdüğün yeri de gösterdin ya artık gözüm açık gitmez :D

Benim de 😂😂😂😂

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by miniklady from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 19 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Çok teşekkür ederim 🤗

Ya kıyamam ben sana Allah hep yüzünü güldürsün inşallah 🤗

Seninde öyle canım benim 💕🤗

Quraturk tr etiketi altında paylaşılan kaliteli ve orjinal içerikleri tespit edip ödüllendirmeyi hedefleyen bir kürasyon projesidir. Yazınız değerlendirmen ekibimiz tarafından uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini almıştır.
Quraturk hakkındaki tüm sorularınızı discord üzerinden sorabilirsiniz


Bu yorumu ya da günlük Quraturk postlarını oylayarak projeye destek olabilirsiniz.

Çok teşekkür ederim 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 62678.63
ETH 3015.27
USDT 1.00
SBD 2.49