One day of mine:Benim bir günüm...

in #tr6 years ago (edited)

Merhabalar herkese,

Uzun süren hastalık sonrası, dışarı çıkıp hem biraz hava almak, hemde yapmam gereken bir kaç işi halletmek istedim. Evde uzun süre kalmak beni ciddi derecede bunaltmıştı...

Neyse ki artık iyiyim ve şunu söylemeliyim ki sağlıktan daha önemlisi yok!

Benim hayatım da var olan rutinlerimden biri de, sık sık tek başıma çıkmak. Kendimle kalıp zihnimi boşaltabilmem için buna ihtiyaç duyuyorum. Alışveriş yapıp sevdiğim bir mekan da kitap okumayı, yalnız yrmek yemeyi çok seviyorum.


Bu kitabı bir türlü bitiremiyorum...

Yemek derken aklınıza gerçek bir yemek gelmesin lütfen...


Ben tam bir simit hastasıyım! Yalnız çıktığım da mutlaka çıtır çıtır bir simit yemeden dönmem eve.


Serseri serbest stilim için özür diliyorum. Hep hastalıktan! Ama günüme dahil olduğu için paylaşmak istedim...

Yapmam gerekenler listesinin en başında hediye seçmek vardı. Ve kesinlikle en zoruydu! Yorgun vaziyette gezdiğim koca avm'de elimi neye atsam ya bedenş yada numarasn yoktu. Tam bir çileydi anlayacağınız...


Neyse ki beğendim ayakkabı, yetkili kişinin yardımıyla ertesi gün evime kadar getirildi. Hediye olduğu için kargoya güvenemedim, bu kibar davranışı için Mert beye tekrar çok teşekkür ediyorum...
Hediye işini hallettikten sonra, ihtiyacım olan bir kaç Kozmetik alışverişi yaptım.

Gün benim için yorucu fakat bir o kadar da güzel geçti. Sizin de günleriniz çok güzel, dolu dolu geçsin...

Yazdıklarımı vakit ayırıp okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Sevgiler...

 




Posted from my blog with SteemPress : http://emeltunc.steemblogtr.ovh/2018/06/13/one-day-of-minebenim-bir-gunum/

Sort:  

Go here https://steemit.com/@a-a-a to get your post resteemed to over 72,000 followers.

Ne güzeş şeyler almışsın serbest stilini de sevdim harikasın 😘

Ayy cok teşekkür ederim ya çok tatlısın 😘💕

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 18 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57560.27
ETH 2570.10
USDT 1.00
SBD 2.48