Oil pulling :Yağ Çekme tekniği. (Önemli!)

in #tr6 years ago

Merhabalar herkese,

Uzun zaman önce duyduğum, bir türlü tecrübe edemediğim Oil Pulling (Yağ Çekme) tekniğinden bahsetmek istiyorum sizlere.Yine Sağlık, alternatif tıp hakkında araştırma yaptığım günlerden birinde bu teknikle karşılaştım. Bu defa daha fazla araştırma fırsatım oldu! Hemen ardından uygulama kararı aldım. İlerleyen zamanlarda sizlere tecrübelerimi elbette aktaracağım. Dilerseniz şimdi teknikten bahsedelim...

Oil pulling :Yağ Çekme tekniği nedir?

Türkçede yağ çekme olarak da bilinen oil pulling, susam yağı veya hindistan cevizi yağının ağız içinde ve dişlerin arasında 15-20 dakika kadar döndürülmesidir. İlk uygulandığı binlerce yıl önce susam kolay bulunabilir ve üretilebilir olduğundan susam yağıyla bu işlem yapılıyordu.

Çoğu uzmanlar bizi ağız temizliği, Sağlığı konusunda sık sık uyarılar,düşünecek olursak, bu konuda haksız da değiller! Tükettiğimiz tüm besinler ağız yolu ile vücudumuza ulaşıyor,ağız içinde bulan mevcut bakteriler tüm organlarımıza nüfus ediyor. Tüm bunları göz önünde bulundurularak olursak, teknik hayli faydalı görünüyor.

Oil pulling uygulaması için yapılması gerekenler;

Öncelikle tercihe göre yukarıda bahsi geçen yağlardan edinin. Daha sonra hergün aç karnına, dişlerin içerisine iyice nüfus edecek şekilde, en az 15 dakika yağı ağız içinde çevirin. Bu esnada yağı kesinlikle yutmayın! İşlem sonrası ağız içini ılık su yardımıyla temizleyin. Bunu rutin haline getirip tam 45 gün devam edin. Bunun sonucunda vaadi geçen faydalar şöyle;

Oil Pulling Faydaları

  • Düşük bağışıklık sistemi
  • Ağız içi yaralar
  • Eklem rahatsızlıkları
  • Halsizlik
  • Mide/Bağırsak sorunları
  • Cilt hastalıkları
  • Ağız kokusu
  • Kulak/ Burun/ Boğaz rahatsızlıkları
    *Diş eti sorunları

Bunun yanı sıra bir sürü rahatsızlığın tedavisi olarak gösteriliyor. Ayrıca tecrübe edip memnun kalanların sayısı oldukça fazla!

Ben bugün başlamayı planlıyorum, önümüzdeki günlerde etkilerini sizlerle paylaşacağım. Ben yağ tercihimi,"Hindistan cevizi"yağından yana kullanmak istedim. Sizler dilerseniz farklı yağ kullanabilirsiniz fakat tercih ettiğiniz yağın Organik olmasına dikkat edin lütfen,iyi bişey yapmayı amaçlıyoruz emeğimizin boşa gitmesini istemeyiz değil mi!

IMG_20180606_143527_359.jpg

Umarım sizlere faydası dokunur. Çok teşekkür ediyorum vakit ayırıp okuduğunuz için.

Sevgiler...

IMG-20180605-WA0010.jpg

Sort:  

Quraturk tr etiketi altında paylaşılan kaliteli ve orjinal içerikleri tespit edip ödüllendirmeyi hedefleyen bir kürasyon projesidir. Yazınız değerlendirmen ekibimiz tarafından uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini almıştır.
Quraturk hakkındaki tüm sorularınızı discord üzerinden sorabilirsiniz


Çok teşekkür ediyorum 🤗

Ben 1 dakika bile yapamamıştım ya bunu yapana helal olsun valla :D

Düşün bir de 45 gün aralıksız yapılıyor 🤦‍♀️😂

Yapması çok zormuş :)

Malesef biraz zahmetli evet 🤗

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 7 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Çok teşekkür ederim 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66902.20
ETH 3248.49
USDT 1.00
SBD 2.64