My one day : Benim bir günüm📌

in #tr6 years ago

Merhabalar herkese,


Dün kızlarla birşeyler içip, sohbet etmek için bir araya geldik. Havalar nedeniyle herkes gibi benim de ruh halim dengesiz, keyifsizim... İnsanın canı böyle havalarda hiçbirşey yapmak istemiyor, tek birşey hariç oda TATLI!


İşin ucunda tatlı olmasaydı hiçbir güç beni bu havada birşeyler yapmaya zorlayamazdı. Her zaman ki tatlıcımıza gidip, her zaman ki masamız da, her zaman ki tatlımızı söyledik. Güzel bir tatlı eşliğinde dostlarla yapılan sohbet herşeye değer...


Sanırım tatlıyı fazla kaçırmışım, hafif beslenme rutini sonrası bir porsiyon baklava midemi biraz rahatsız etti. Sevgili Saraçoğlu hocamın tavsiyesi üzerine, ne zaman mide sorunu yaşasam iki yudum süt içiyorum anında problem ortadan kalkıyor. Çok sağolsun kendisi!


Tatlı sonrası, biraz kitapçıkları dolaştık. Kitaplar arasında çok sevdiğim Sayın Öz'ün kitabına denk geldim,ayak üzeri biraz okudum gerçekten baş ucunda bulundurulması gereken bir kitap. İçeriği çok faydalı, mutlaka almanızı tavsiye ediyorum.

Eve dönerken, evimin olduğu semtte ki arabaları görünce şok oldum! Tüm Türkiye evladı gibi kundaklara sarmış arabalarını. Türk halkının bu yönüne bayılıyorum! 😂😂


Buda ablamın arabası. En üstte duran da benim odamın halısı!!! Boşa dememişler Mal canın yongasıdır diye.. =)

 

Sevgiler...

 




Posted from my blog with SteemPress : http://emeltunc.steemblogtr.ovh/2018/06/28/my-one-day-benim-bir-gunum%f0%9f%93%8c/

Sort:  

Işıl ya yapmış yine yapacağını :D

Deli ya 😂

Harika bir gün olmuş.
Bizim arkadaşlarda kundakladılar arabalarını ama dolu yağamadı 😂😂

Evet Ogün yağmadı tam herkes kaldırdı, başladı yağmaya 😂😂😂

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 28 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57808.87
ETH 3061.38
USDT 1.00
SBD 2.33