My miracle I created myself:Kendi yarattığım mucizem.

in #tr6 years ago

IMG_20180525_132527_180.jpg

Merhabalar...

Başlıkta da yazdığım gibi bu tarif gerçekten bir mucize!

Uzun zamandır kendi yaptığım doğal maskeleri, sizlerle paylaşmaya gayret ediyorum. Bu defa bahsedeceğim maske hazırlanması zor olsa da mucize denecek kadar başarılı!

Tarife geçmeden önce şunu belirtmek isterim ki bende bu maskeyi ilk defa deniyorum. Sonuçları başarılı olduğu için burada sizlerle paylaşmak istedim.

Öncelikle maske için gerekli olan malzemeler şöyle;

  • Beyaz kil
  • Ev yapımı yoğurt
  • Avakado
  • Zeytin yağı
  • Yeşil çay

Malzemelerin tümünü bir kap içerisinde karıştırın, krem kıvamına gelene kadar karıştırmaya devam edin. Eğer tarifiniz çok katı olursa yeşil çay yardımı ile inceltebilirsiniz.
(Yeşil çay demlenmiş ve ısısı ılık olmalı!)

Yine malzemelerin miktarını size bırakıyorum ne kadar kullanma ihtiyacı hissediyorsanız o kadar malzeme kullanın.
Benim paylaştığım görselde henüz malzemeler tam karışmamış gibi duruyor, sabırsız olduğumdan ötürü bekleyemeden hemen çektim. Siz öyle yapmayın! Karıştırdıktan sonra dolapta en az yarım saat bekletin,daha sonra çıkarıp temiz cildinizin üzerine krem gibi sürün. Bu şekilde yine en az 15 dakika bekleyip yıkayın!

Cildinizin hem ton olarak açıldığını hemde yumuşacık olacağını ilk kullanımda göreceksiniz!

IMG_20180525_135110_661.jpg

Bu fotoğrafı, yüzümü yıkadıktan hemen sonra çektim. Fotoğraf da çok belli olmasa da yüzüm yumuşacık oldu hemde ilk kullanımda!

Ben kullanmaya devam edicem, bir kaç ay sonra eminim cildim mis gibi olacak. Bu arada kalan maskeyi, kapalı bir şekilde dolapta 3 gün kadar muhafaza edebilirsiniz.

Umarım paylaşımımı beğenmişsnizdir ve umarım size bir faydası dokunur. Bana motivasyon olması için yazımı oylarsanız da çok mutlu olurum.

Sevgiler...

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by miniklady from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Muhteşemsin mutlaka denemeliyim. Bu maskeyi bizlerle paylaştığın için teşekkür ederim. :)

Çok teşekkür ederim güzel yorum için 🤗🌸

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabindan oy kazanmıştır. Tr tagi altında yazmış olduğunuz kaliteli içerikleri görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için TrYardım Desteklenen İçerikler 25 Mayıs 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

Çok teşekkür ediyorum 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62959.39
ETH 2453.52
USDT 1.00
SBD 2.62