Movie viewing night : Film gecesi 🎥

in #tr6 years ago

Merhabalar herkese,


Benim haftanın bir günü olmak üzere kendime ayırdığım, bol bol film izleyip tabiri caizse felekten bir gece çaldığım rutnim vardır. Ogünü tamamen kendime ayırıp, deli gibi film izliyorum.Sanki özel misafirim varmış gibi hazırlık yapıp, sunumlara da bir hayli dikkat ediyorum.

Hayatım da hiç sigara kullanmadım, Alkol desek hiç içmem! İçemem demek daha doğru olur aslında. Bünyem alışkın olmadığı için Alkolün kokusu bile devirmeye yetiyor malesef...


Jager'e gelecek olursak onu içki olarak değil, kış aylarında ısınmak için gün içinde çok az miktarda tüketiyordum. Biliyorsunuz ki Jager'in içeriği oldukça zengin ve faydalı. İçerisinde bir sürü faydalı bitki mevcut. Bu nedenle benim için "Alkollü içecek" ten çok ilaç gibi birşey diyebilirim.

Kendisini keyfi içtiğim günlerde yanında redbulla tüketiyorum. Genelde herkes sade shot olarak içiyor fakat, ben redbullu çok sevdiğimden olacak ki, herşeyin yanında mutlaka bulunduruyorum.Tabiki yanında bir de meyve tabağı eşlik ediyor, gelin siz düşünün günün ne kadar keyifli geçeceğini!


Henüz filmi seçmedim. Şimdi bunları dolaba, soğumaya bırakıp kendime güzel bir film seçicem. Sizde en az benim kadar keyifli bir gün diliyorum.

Sevgiler...


Posted from my blog with SteemPress : http://emeltunc.steemblogtr.ovh/2018/06/29/movie-viewing-night-film-gecesi-%f0%9f%8e%a5/

Sort:  

JAGERMEİSTER Konusunu not aldım. Şimdi havalar biraz sıcak ama kışa doğru kesinlikle deneyeceğim. :)

Evet kışın ilaç gibi geliyor👍🙋‍♀️

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by miniklady from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 2 Temmuz 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 55117.74
ETH 2310.18
USDT 1.00
SBD 2.31