Marrow : İlik 🍖

in #tr6 years ago

Merhabalar herkese,


Kemik iliğinin faydalarını bir çoğunuz bilirsiniz. Özellikle annelerin bebekleri için beslenme rutinin de kullanılmasıyla biliniyor, aynı zamanda sporcu kişiker de beslenme rutinlerinde bulunduruyorlar.Benim tercih etmeme sebebime gelecek olursak, Bağışıklık sisteminin güçlenmesinde oldukça fayda sağlaması derim!

Çok fazla aktif yaşayan, hareketli yapıya sahip bir insan değilim malesef... Açık konuşmak gerekirse, Üşengecim EVET! Hareketsizliğin bünyeme verdiği zararı, besinlerle kapatmaya çalışıyorum. Bağışıklık sistemim özellikle bir dönem çok fazla zayıfladı ve sürekli hasta olmaya başladım, hastalık süresi de oldukça uzun sürüyordu.

Sağlık boşvermeye gelmiyor, bu nedenle mümkün olduğunca dikkat etmeye çalışıyorum. Hafta da en az iki defa ilik suyu tüketmeye gayret ediyorum.Sizlere de mutlaka tüketmenizi tavsiye ediyorum. Güvendiğiniz kasaplardan, taze bir şekilde almaya çalışın.

  • Ben her zaman alışveriş yaptığım kasabımdan taze olarak aldığım kemiklerimi, düdüklü tencere de yaklaşık 2 saat kaunatıktan sonra bir kaseye koyup, üzerine sarımsak rendeleyip tamamen şifa niyetine içiyorum.
 

Sarımsak zaten mucizevi bir besin kaynağı, ikisinin yanyana gelmesi sağlık açısından bomba etkisi yaratıyor diyebilirim. Tadı hoşunuza gitmeyebilir fakat içerken ilaç niyetine içeceksiniz zaten. Kısa sürede faydasını göreceğiniz garenti!

Sevgiler...


Posted from my blog with SteemPress : http://emeltunc.steemblogtr.ovh/2018/06/29/marrow-ilik-%f0%9f%8d%96/

Sort:  

Kolum kırıldığında çok faydasını gördüm. Herşeye faydalı ellerine sağlık 😍

Kolun mu kırıldı çok geçmiş olsun canım. İyi yapmışsın içmekle kurullara çok iyi geliyor gerçekten

Geçe geçen yıl kırılmıştı şimdi eser kalmadı bol paça çorbası içmiştim:)

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 29 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 55117.74
ETH 2310.18
USDT 1.00
SBD 2.31