Lunch / Öğle yemeği 🍽️

in #tr6 years ago


Merhabalar herkese, Uzun zamandır benim sağlıklı beslenme olarak gördüğüm, aslında yetersiz beslenme diyebileceğimiz beslenme düzenimin biraz dışına çıkıp ev yemeklerine ağırlık vermeye karar verdim. Özellikle dışarıda yemek yememeye gayret etmek istiyorum. Yeni beslenme düzeni beni çok fazla zorlamayacak çünkü ben ev yemeklerine bayılırım. Hele ki bulgur pilavına... Yanında bir miktar et ve ayran eşliğinde tadından yenmez! Sağlık açısından olan faydasından bahsetmiyorum bile...

Hazır vaktim de varken mutfağa geçip, içim rahat bir şekilde yiyebileceğim, güzel bir öğün hazırladım kendime. Sizlere de beslenmenize dikkat etmenizi tavsiye eder, iyi günler dileyip kaçarım. 🖤

Sevgiler...

 


Posted from my blog with SteemPress : http://emeltunc.steemblogtr.ovh/2018/10/08/lunch-ogle-yemegi-%f0%9f%8d%bd%ef%b8%8f-2/

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62827.81
ETH 2583.62
USDT 1.00
SBD 2.73