İstanbul islands / Adalar 🛳️⚓

in #tr6 years ago


Merhabalar herkese,Deniz korkum yüzünden hiç adalara gitmedim. Çocukluğum da yaşadığım talihsiz deniz deneyimim sonrasında hep korktum denizden, bu nedenle de deniz yolculuğu yapmak benim için imkansız hale geldi!

Korkum kadar da Adalar olan merakım vardı, hep görmek istemişimdir Adaları. Zaten İstanbul boğazının manzarasından yıllarca kendimi mahrum ettim...


Şu güzelliğe bakarmısınız... Korkumu yenip Vapura bindim fakat hep içeri de durduğum için sadece bu kareyi yakalayabildim. Yolculuk gerçekten zor geçti!

Ama adaya adımımı atar atmaz iyiki dedim, o kadar güzeldi ki bugüne kadar neden gelmedim diye söylenip durdum. Adaya ayak basar basmaz güne güzel bir kahvaltıyla başladık, her ne kadar vapur korkusu yüzünden iştah kalmasada...


Kahvaltı sonrası Deniz'e uzun süre vakit geçirdik. Denizden her ne kadar korksam da D vitamini eksikliği yaşadığım için mümkün olduğunca denize girmeye özen gösteriyorum.


Denizi oldukça iyiydi, fazla kalabalık olmaması da bizi çok mutlu etti. Rahat rahat tadını çıkarabildik.


Deniz sonrası aşığı olduğum midyeleri geldiği gibi götürdüm! 😂😂😂


Geldiğiyle gittiği bir oldu 🤦‍♀️


Her ne kadar midye sevsem de Fiyatlar sinirimi bozdu açıkçası, birşeye değerinden fazla ödeme yapınca kendimi çok rahatsız hissediyorum, aptal yerine koyulmuş gibi! Bir daha bu mekana uğramıyacağım kesin...

Ada deyimim çok güzel geçti benim gibi korkusu olup da gidemeyen varsa mutlaka gidin derim! Değiyor gerçekten. Gider ayak meşhur Adanın meşhur dönercisine uğrayıp Vapur sürecini keyifle geçirebilmek adına dönerlermizi aldık. Herşey son derece güzel ve keyifli oldu.


Sevgiler...


Posted from my blog with SteemPress : http://emeltunc.steemblogtr.ovh/2018/09/03/istanbul-islands-adalar-%f0%9f%9b%b3%ef%b8%8f%e2%9a%93/

Sort:  

Afiyet olsun :)

Çok teşekkür ederim 😊

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by miniklady from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Harika bir ada gezisi olmuş :)


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63219.83
ETH 2574.36
USDT 1.00
SBD 2.78