Is it Nusret or me? : Nusret mi ben mi?

in #tr6 years ago (edited)


Merhabalar herkese,

Mutfağa çok girdiğimi söyleyemem fakat yemekle aram son derece iyidir. Özellikle yemekte sunuma çok dikkat ediyorum. Dünyanın en güzel yemeği olabilir fakat sunum kötüyse benim için oluru yoktur. Kendi hazırladığım yemeklerin de,aynı şekilde lezzetline olduğu kadar sunumuna da dikkat ederim.

Bu minik hamburgerleri bilirsiniz,hemen hemen her mekan menüsüne dahil etti. Ama bazıları gerçekten bu işin erbabı diyebilirim... Bunlardan biri de tabiki dünyaya nam salmış olan Nusret. Orada yeme fırsatınız oldu mu bilmiyorum fakat,Nusret bu işte gerçekten çok iyi!

Nusret'e alternatif olarak karaköy Baltazar'ı da tercih edebilirsiniz,orası da oldukça lezzetli ve bir o kadar da güzel sunum yapıyor. Hamburger gençler arasında oldukça popüler, mekanlar da bu popüleretireyi oldukça iyi kullandı.

Size alternatifler arasına yeni katılmış olan, Kendimden bahsetmek isterim. En az yukarı da bahsi geçen mekanlar kadar başarılıyım hakkımı yiyemem,ayrıca bende hamburgerler BEDAVA!


Hamburgerlerim misafirlerden geçer not aldı. Gelen iltifatlara güveniyorum çünkü, gelen misafirlerin hepsi dilinin kemiği olmayan kişilerdi. Ev partileri, davetler için sizlere alternatif olabilir. Ben film izlerken kendim için de hazırlıyorum, çok keyifli oluyor.

Son olarak servis yaparken yanında ketçap, mayonez ve hardal eşliğinde sunmayı unutmayın enfes oluyor.

Sevgiler...

 


Posted from my blog with SteemPress : http://emeltunc.steemblogtr.ovh/2018/06/19/is-it-nusret-or-me-nusret-mi-ben-mi/

Sort:  

harika gözüküyorlar..

Çok teşekkür ederim 🤗

Karnım acıkmıs sanırim:)Yemekler çok güzel görünüyorlar:)Ellerine sağlık.

Çok teşekkür ederim 🌸🤗

Hamarat kız😃
Seni oğluma alsam iyi olacak harikasın 😘

Senin yaşını Tuğba bana söylediğindeki şokumu görmen lazımdı 😂😘

Çok güzel gözüküyor 😍😍

Teşekkür ederim İremm 🌸🤗

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 20 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Çok teşekkür ederim 🤗

You received an upvote as your post was selected by the Community Support Coalition, courtesy of @tryardim

@arabsteem @sevenfingers @steemph.antipolo @tryardim

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62832.46
ETH 3374.71
USDT 1.00
SBD 2.48