Church visit / Kilise ziyareti / TAKSİM

in #tr6 years ago


Merhabalar herkese; Uzun zamandır çok kısıtlı paylaşım yapıyorum, bunun nedeni telefonumun bozuk olması. Telefonum servisten henüz yeni geldi ve artık paylaşımları daha sık yapmayı planlıyorum.


 

 

Bunun yanı sıra Dlive üzerinden kısa kısa videolar paylaşmayı düşünüyorum, bu videolar minik vlog tarzı olabilir.

 

Taksim de dolaşırken spontane bir şekilde gelişti bu fikir ve hemen orada dolaşırken ufak bir video çektik,henüz editleme VS. yapılmadı umarım istikrarlı bir şekilde çekmeye devam ederim.


 

Çok fazla vaktim olmasa da kendimi burada geliştirme isteği uzun zamandır aklımda umarım güzel gelişmeler olur.

 

Size hem ufak bir Kilise gezisi, hemde aklımda ki planlarımdan bahsetmek istedim.


 

Sevgiler...


Posted from my blog with SteemPress : http://emeltunc.steemblogtr.ovh/2018/08/08/church-visit-kilise-ziyareti-taksim/

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60682.45
ETH 2903.00
USDT 1.00
SBD 3.54