Bitenler..

in #tr7 years ago

P_20180113_174635.jpg

Merhabalar

Sizlere son dönem de kullandığım,memnun
Kaldığım ürünlerden bahsetmek istiyorum.

Ben sağlık ve cilt sağlıgı konusunda çok hassas biriyim, ayrıca cilt yapımda oldukça hassas. Bu nedenle kullandığım ürünlere çok dikkat ediyorum, Genelde kozmetik ürünlerini yoğun kullanan biri değilim, makyajlarımda fondöten yerine BB krem kullanıyorum.

Fakat hiçbirşey olmasa dahi sırf hava kirliliği bile tehlike cildimiz için. Bu resimini paylaştığım ürünleri genelde makyaj sonrası temizlik için kullanıyorum. Asıl bakım ürünlerim evimiz de dolabımız bulunan doğal ürünler. İnanın onlardan daha fazla sonuç alıyorum.

Sizlere de doğal ürünleri tercih etmenizi, ayrıca makyajı kesinlikle çok hafif yapıp çıkarırken de cildinizin tamamen arındığından emin olmanızı tavsiye ediyorum. Bir tonik yardımı ile cildinizi yıkadıktan sonra kalan kalıntıdan kurtulabilirsini. Son olarak son adım olan nemlendirmeyi kesinlikle unutmayın hele ki bu mevsimde.

(Ürün detaylarını sizi sıkmamak adına vermedim fakat içlerinde merak ettiğiniz bir ürün varsa yorum kısmından bana sorabilirsiniz. Zevkle cevaplarım.)

Güzel günler efendim

💁‍♀️❤️

Sort:  

Bakanlıkta uzman olarak çalışan bir arkdaşım ( ülkeye giren ürünleri denetliyorlar) bebeğime her şeyi sebamed kullanmamı tavsiye etmişti. Siz de iyi bir tercih yapmışsınız.

Bunu söylediğiniz için teşekkür ederim şimdi daha emin olarak kullanıcam 🤗 🙋‍♀️

This post has received a 0.10 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

teşekküre ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63914.63
ETH 2664.93
USDT 1.00
SBD 2.77