Avocado çörek : Avakado çekirdeği

in #tr6 years ago

Merhabalar herkese,

Dünyanın en mucizevi besini diyebileceğim, Avakado çekirdeğinden bahsetmek istiyorum sizlere. Ben tükettiğim her besini mutlaka araştırırım. Nasıl tüketilmeli? Neye faydası var? Bunların en ayrıntısına kadar araştırırım.

Ben oldukça fazla avakado tüketen bir insanım, bu nedenle çöpe atmaya kıyamadığım çekirdeğini faydalı olması ümidiyle araştırdım. Okuduklarım inanılmazdı! Gerçek doğada ki en büyük nimetlerden birtanesi. Lütfen bol bol tüketin...

Nasıl tüketeceğiniz konusuna gelecek olursak eğer orası biraz zor, çok fazla alternatif yok malesef ve tadı hiçte hoş değil. Her faydalı şey gibi...


Ben bu şekilde fırında yaklaşık 1 saat pişiriyiorum. Çıkardığım da kestane gibi ortadan ikiye bölüp içerisinde ki etli kısmı kaşıkla çıkarıp, ayrı bir kaba alıyorum.

Avakado'nun besin kaynağının %70 i çekirdeğinde bulunuyor. Bu nedenle çekirdeğini atmak çok büyük kayıp...

Ben çıkardığım etli kısımları, evde yaptığımız yoğurt içerisine atıp öyle tüketiyorum. Sizlere de kendinizi bu mucizevi besinden mahrum etmemenizi öneriyorum.

Sevgiler...


Posted from my blog with SteemPress : http://emeltunc.steemblogtr.ovh/2018/06/27/avocado-corek-avakado-cekirdegi/

Sort:  

merhala, gozaldi, sagholun

təşəkkür edirəm 🤗🙋‍♀️

Okumadan bir an bakinca kestane ye benzettim. :))

Piştikten sonra daha çok benziyor😂

Avakadolu çörek ne alaka diyecektim ingilizcesi sanırım

İnanmıyorum şuan fark ettim 😱 ingilizce çekirdeği olacaktı. Klavye hatası olmuş 😂

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 27 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by miniklady from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 55093.98
ETH 2894.76
USDT 1.00
SBD 2.22