You are viewing a single comment's thread from:

RE: ZEHİR : FLORÜR

in #tr7 years ago

Elinize saglik cok guzel yazmissiniz daha once bende buna benzer bir yazi yazmistim ama sizinki daha aciklayici olmus. Uzun zamandir bende bitkisel florursuz dis macunu kullaniyorum. Lr ,forever living, farmasi gibi markalari kullandim hepside hemen hemen ayni farmasi digerlerinden biraz daha uygun ortalama 8-10 tl arasi
Okulda cocuklara florur uygulamasi yapmislardi gecen hafta kizim a izin vermedim. Umarim herkes bilinclenir.
Ayrica Kreclenme icin sirkeli su ise yariyormus

Sort:  

hocam sizin yazınızı okumamıştım şimdi onu okuyacağım . kesinlikle florür konusunda bilinçlenmemiz lazım . hayatımdan çıkardıktan sonra pek çok şey değişti olumlu yönde...

Benim kız'a da kağıt göndermiş öğretmen florürlü bakım yapacakmış okul genelinde,ertesi gün okula gittim ve hocaya florür dersi verdim.Kendide bu işin farkında ama ne yaparsın lobi.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66299.06
ETH 3319.61
USDT 1.00
SBD 2.69