Kore dizisi sevenlere tavsiye "black"

in #tr6 years ago

image

Boş vakitlerimi degerlendirmek ve eğlenceli vakit geçirmek icin kore dizileri izlemek en büyük hobimlerden birisi. Bir süredir ara vermiş olsamda kaldığım yerden devam edip iyiki izlemişim herkes izlemeli dediğim "black" dizisini bir çırpıda bitirdim. Yaklaşık olarak üç günümü aldi:)))
İşte kore dizilerinin en kötü tarafı da bu, islerini koştura koştura bitirip final sahnesini gorunceye kadar başından ayrilamiyorsun. :))

Aslında oturup baştan sona konusunu anlatmak isterdim ama, azıcık bilgi vermem daha iyi olacaktır. Başlarda parça parça ve karisik gorunmesine rağmen sonu o kadar guzel bağlanmış ki hiç bir şekilde tahmin etmek mümkün olmuyor. Aksiyon gizem ve komedi bir arada .
Az daha unutuyordum bir de işin çeviri kısmı var bazı kelimeler oldukça komik çevrilmiş .:)))

Şimdi gelelim dizinin fazla bilgi vermeden özet
kısmına artık nasıl olacak bilmiyorum ama bir deneyelim.

Kang ha ram isimli bir kız bazı insanların üzerinde siyah gölgeler görmektedir. Bu golgeler yaklaşan ölümlerini gösterir. Hayatı boyunca bu gölgelerı görerek ve korkarak yaşayan Ha ram golgelerı gormesini engellemek için güneş gozlugu takarak yaşamına devam eder. Bir gün yolları dedektif Moo gang ile kesişir ve birlikte insanların hayatlarını kurtarmak için çalışmaya başlarlar. Kurtardıklari her hayat ile kelebek etkisinde ki gibi olaylar farklı bir boyut alır. Bir de 444 isimli azrail de dunyà ya gelince dizinin hareketliliğine yetişmek mümkün olmaz.
Dizideki kurgu o kadar guzel işlenmiş ki Sonlara doğru oldukça şaşırdım.
Şimdiden iyi seyirler dilerim.

Fotoğraf için kaynak:asyafanatikleri.net

Sort:  

00001.png
Çok güzel anlatmışsın @mesafe :)) 2. kez izliyorum ilk izlediğimde kaçırdığım yerler iyice aklımda yerini aldı
Oyuncuların uyumu diziye ayrı kalite katmış söylemeden geçmeyim :)

Bazi yerleri bende anlamadım gibi oldu sonradan oturdu . Ikinci kez izlemeyi hakediyor :)

Kore dizileri, kore klipleri cok popüler oldu.. :) @mesafe

Evet cok populer oldu:)
Bir cok Turk dizilerine esin kaynagi oluyor farkli konulari ile.

Postunuz @bot-az ve ona katılan curation traili tarafından oylanmıştır. Teşekkürler.

Öyle uzun zaman oldu ki bir kore dizisi izlemeyeli, bunu listeme alıyorum ;)
Çok güzel anlatmışsınız bu arada ;)

Abla discordda görünce sevinmiştim, inşallah yabancı öneridir diye dua da etmiştim. Ama Kore dizisi imiş 😣

geri dönmene sevindim

Tesekkur ederim bende öyle :))

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55214.91
ETH 2471.87
USDT 1.00
SBD 2.24