Kill me Heal me (dizi tavsiyesi )

in #tr7 years ago (edited)

image

Bazılarimizin hiç izlemedigi bazılarımızin yakından takip ettiği kore dizilerinden çıtayı çok çok fazla yükselten Kill me Heal me:))

image

2015 yapımı başrollerinde ji sung ve Hwang Jung Eum'un oynadığı Güney Kore yapımı 20 bölümlük bir dizidir.

Baş rol oyuncusu ji sung 7 yaşında geçirdiği bir travma sonucu dissiyosif kimlik bozukluğuna yakalanır. Bir tanesi bayan ve kendisi de dahil olmak üzere tam tamına yedi ayrı karaktere bürünür.
Dram ve komedinin bir arada olduğu dizide Jı sung inanılmaz bir oyunculuk sergilemiş. Dizide bu travma ya sepep olan olaylar ve tedavi süreci merak uyandıracak şekilde işlenmiş.

image

Dizide en çok güldügüm sahneler karakterlerden biri olan Yo na 'nin sahnleri oldu. Başrol oynamasını istediğim karakter de Shin se gi:))

image

Alışılmışın dışında bir oturusta hepsini izlemek isteyeceginiz bu güzel kore dizisini siddetle tavsiye ediyorum.

image

Ek bilgi olarak jı sung'un Defendant dizisi de gayet güzel :)

Resimler facebook dan alınmıştır.

Sort:  

Kore dizileri arasında en son Denizler İmparatoru'nu izlemiştim hatırladığım harakterde Yeom Yang ve Yu shin :) güzel diziydi..

Off diyorum yeom yang şu an 3 üz babası kendisi oppam olur da 😃

TRT de yayinlanirken bende izlemiştim. Çok güzel bir diziydi

İşte benim ilgi alanlarimdan biri... Çok sıkı bir Kore dizisi takipcisiyim... Böyle bir konu açtığınız için teşekkür ederim.

Bende oyle arada bir yeni dizilerden birbirimize tavsiye edelim

Ji sung bu dizi ile oyuncuk kariyerinde çıtayı öyle yükseğe taşıdı ki kolay kolay geçilemez .eline sağlık mesafe şhin segi yi tüprükledim bak 😉

Sanirim bende tupurukledim:)))

Kore dizilerini hiç izlemedim ama bu diziyi gerçekten merak ettim. Anladığım kadarıyla Kore dizilerine başlayan bir daha bırakamıyor.😊 Paylaşım için teşekkürler.

Ayni steemit gibi bağımlılık yapiyor kesinlikle :))

Kore dizileri ve filmlerini hep zevkle izlemisimdir. Guzel oluyor ama su aralar annemin sayesinde hint dizilerine merak saldim🤣🤣 hint dizilerini de izlemenizi tavsiye ederim😄

Dizi izlemedim ama Amir Khan'in çoğu filmini izledim . Hint deyince aklıma geliverdi 😀

Sung fena bir karakter. Bizim Cüneyt arkin+kadir inanır +Şener Şen

Hepsinden var:))

Elinize sağlık güzel post. Kore dizilerini pek izlemedim. Açıkçası Korea sinemasını pek de bilmiyorum. Ama belki sayenizde bir deneyebilirim. Ama posttan anladığım kadarıyla 7 ayrı karaktere sahip bir kahramanı canlandırmak için iyi bir oyunculuk yeteneği gerekli. Bu nedenle lezzetli bir dizi olabilir...

Yorum için teşekkür ederim. Dediğiniz gibi oyunculuk olarak cok iyi bir performans sergilemiş. 20 bölüm cabuk biter sanki araya sıkıştırsaniz olur gibi 😀

Ben de hiç Kore dizisi izlemedim. Ama anlattığın kadarıyla sürükleyici bir dizi. Denk gelirsem izlemek isterim. Ellerine sağlık arkadaşım 😄

Tavsiyeni dinleyeceğim👍🏻

bağımlilik yapar 😊 1yildir izlemiyorm kore dizisi merakimdan bir gecede butun bolumleri izleme gibi bir huyum var huyum kurusun izlemeyeyim diyorm ama baslayacagim tekrar sanirim😍

Evet malesef izlerken yerinden kipirdamak istemiyorsun . Butun islerin kalıyor sonra :)))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56586.95
ETH 2389.49
USDT 1.00
SBD 2.34