Gobaba projesi nedir? [CPXTurk&Gobaba Projesi]

in #tr6 years ago (edited)

image

Gobaba projesine bende kayıt oldum. Steemit in daha çok duyulması ve kazandigimiz steem ve SBD leri çok düşük komisyonlarla Türk bankalarından çekmek için kullanabileceğimiz bir londra borsası.
Discord kanalında birbirimize en çok sordugumuz soruların başında steem ve SBD lerimizi en az komisyon ile nasıl çekebiliriz geliyordu. Bu proje sayesinde artık çok fazla araştırmaya gerek kalmadan ve cok fazla ücret ödemeden cekebiliyor olmamız oldukça sevindirici.
Kuşadası ekibi sayesinde öğrendiğim vé kolaylıkla kayıt olduğum bu projeye kayıt aşamalarını anlatmak istiyorum.

image

Oncelikle https://www.gobaba.com/?ref=coinplugturk
referans linkine tıklayıp mail adresimi ve belirlediğim bir şifreyi girdim. Cep telefonuma gelen kodu ve mail adresime gelen postayı doğrulayarak hiç beklemeden kayıt olmuş oldum.

image

Kayıt olduğum mail adresim [email protected]

Sort:  
Gobaba projesi nedir? [CPXTurk&Gobaba Projesi]
Thank you! Upvote!

Congratulations @mesafe: this post has been upvoted by @minnowhelpme!!
This is a free upvote bot, part of the project called @steemrepo , made for you by the witness @yanosh01.
Thanks for being here!!

You got a 32.26% upvote from @votepower courtesy of @mesafe!

Gobabalılar kervanına hoşgeldin 😍

Bana da öğretirsin hocam :)

gobaba hoş geldin :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62837.64
ETH 2542.11
USDT 1.00
SBD 2.65