Bugünde kitap fuarindayim

in #tr6 years ago

image

Bugun sevgili @bircan à eşlik etmek için tekrar kitap fuarına geldim . Inanilmaz bir kalabalık :)))

image

Sanirim kuyruğun uzunluğu birkaç Kilometre vardir:))
Kitap okumayı seven bir milletmisiz meğer :)))

Sort:  

İçeri girebilirseniz bol bol gezin...Fuarın keyfini çıkarın.😉

Teşekkürler @junostar :))

Kitap okuyan ne çok insan varmış. Bu beni sevindridi, şimdi ben de orda olmak isterdim.

Gorunce bende sasirdim daha onceki yillar da hafta sonu gelmistim ama ilk defa boyle görüyorum

Kuyruk mu var :) ?
İyi gezmeler...

Evt ve cikista daha fazla oldugunu gördük :)

Ohhh gezin bakalım @bircan vs @mesafe ;)

Miting alanı gibiydi tüm yollar :)) yalnız feci yorulmuşum eve gelip acil bir çay demledim :) ()? ()? (_)? buyurun beraber içelim

Afiyet olsun:)

Izmir farkı...okuma aşkı😊

Aynen :))

Tebrik Ederiz! Bu Paylaşımınız'da 'destektr' Tag'ını Kullandığınız İçin Upvote Ve Resteem Kazandınız.

@destektr Yeni Türk Steemit Topluluğununa Destek Olmak Adına Hayata Geçirilen Bir Projedir.
Herhangi Bir Karşılık Ve Ödeme Talep Etmeden, Sadece 'destektr' Tag'ını Kullanan Ve @destektr'yi Takip Eden Herkesi Upvote Ve Resteem Yapar.

PhotoText-1521414670653.jpg

Lütfen Bu Hizmeti Sürdürmeye Ve Bundan Sonra Verdiğimiz Desteklerden Daha Yüksek Oy Oranı Alabilmeniz İçin, Oylama Gücümüzü Artırmaya Yardımcı Olmak Adına Alttaki Linkler'i Tıklayarak Çok Az'da Olsa Bağışta Bulunmak İstermisiniz.
(0.010 SBD) - (0.020 SBD) - (0.050 SBD) - (0.100 SBD) - (0.200 SBD) - (0.500 SBD) - (0.750 SBD) - (1.000 SBD)
Tüm Bağışlarınız SP Kiralamak İçin Kullanılacaktır. @destektr'ye Verdiğiniz Önemden Dolayı Çok Teşekkür Ederiz!

Çok güzel görüntüler bunlar:)

Kitap için bu kadar kuyruk..
beklemek güzel olmasa da bu kadar ilginin olması çok güzel ;)

Bende şaşırdım hocam kitap icin olmasi gercekten güzel

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61574.21
ETH 3389.80
USDT 1.00
SBD 2.52