Stresten Kurtulma yolları [Cointurk 19. Projesi] [@mertkrtsss#9140 ]

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba bugünkü projenin konusu dolayısıyla günlük şakantımdaki stresten kurtulmak için yaptığım kendi çapımda yöntemleri anlatacağım. Bu yazımı @kusadasi projesi ile kalem alıyorum.


Kaynak

Her insanın günlük hayatında birsürü sıkıntısı olmaktadır. Öğrenciler için dersler, gelecek kaygısı, geçim sıkıntısı; Yetişkinlerinde yine geçim sıkıntısı, iş hayatı gibi stres yapıcak şeyler olmaktadır. Birçok insan stresten dolayı çabuk yaşlanmakta ve birçok hastalıkla karşılaşma olasılığı büyük. Beni sorarsanız aslında stresten kurtulma yollarını tam olarak bilmiyorum. Bilmiş olsaydım bu yaşımda saçımda beyazlar olmazdı diye düşünüyorum :D. Stresimi azaltmak için genelde müzik dinlemeyi tercih ederim. Özellikle sevdiğim müzikler bna gerçekten iyi geliyo çünkü müzik insanın ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Stresliyken slow müzikler iyi geliyor. Müzik dışında stresten kurtulmak için ev ortamı yerine dışarda bulunmayı tercih ediyorum. Arkadaşlarımla vakit geçirmek stresden uzaklaştırıyo gibi geliyo bana. Bunların dışında stresten uzaklaşmak için arada kitap okurum( ayda bir felan :D).

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRnTYGNjcMFW9Fy-fzqHfCUYO-dKxljq4A0R5RkgJYC95gO3Vfq

  1. konuya gelecek olursak gelecek cointurk projesinin yine steemitle alakalı olmasını düşünüyorum. Henüz gelişmekte olan kullanıcıların neler yapması gerektiğini araştırma konusu olarak düşünüyorum.
    Yazımı okuduğunuz için teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63459.73
ETH 2599.77
USDT 1.00
SBD 2.78