Önümüzdeki yıl çıkacak en iyi oyunlar!

in #tr7 years ago

Bu konumda sizlere önümüzdeki yıl çıkması planlanan oyunları anlatacağım;
1- God Of War 4: Bu oyunun serisini bilmeyen yoktur diye düşünüyorum, eğer bilmeyeniniz var ise kesinlikle oyunu oynamanızı tavsiye ediyorum! Arkadaşlar bu seride eki yunan mitolojisine gidiyoruz ancak son çıkacak oyunca iskandinav mitolojisinde geçireceğiz! (Pek fazla bilgi vermek bilgi vermek istemiyorum çünkü spoiler olabilir.) Platform: Ps4


2- Far Cry 5: Bu oyun tam bir açık dünya oyunu olup gerçekten etkileyici grafiklere sahiptir, zaten videoda çok belli! Platform: Ps4, Xbox one, Pc

3- Red Dead Redemption 2: Tam bir kovboy oyunu olup gönlümüzde taht kurmayı başarmıştır ve ikincisini dört gözle bekliyoruz, tek bir kötü yanı var o da bilgisayara çıkmayacak! Platform: Ps4, Xbox one

4- The Last of Us: Part 2: Açıkçası önümüzdeki yıl çıkıp çıkmayacağı belli değil fakat benim en sevdiğim oyunun ikicisi, konusu ise mantar yüzünden zombiye dönmüş bir dünya ve orada hayatta kalmaya uğraşan insanları anlatıyor! Platform: Ps4

Arkadaşlar benim için en iyi olan oyunlar bunlar, eğer unuttuğum var ise yorum olarak ekleme yapabilirsiniz!

Sort:  

Hello friends, how are you
Thank you good friends to meet you
the best and amazing
Nice to Meet You All #steemians
My name is oktaviani Account name @oktaviani Comes from aceh Sumatra
I Say Welcome And Happy To You Here #steemit or #eSteem.
Do not Forget Follow Me Also @oktaviani
I would like to express my gratitude.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58668.45
ETH 3162.85
USDT 1.00
SBD 2.44