You are viewing a single comment's thread from:

RE: Uçmak İstemiyorum Artık - Kendi Kalemimden

in #tr6 years ago

Buralarda yeniyim ve ben de bir edebiyat tutkunuyum. Paylasiminizi gordum ve okudum. Cok hosuma gitti. Tek tek diger siirlerinizi de okudum paylastiginiz. Cok guzel, kaliteli ve anlasilir yazilar yaziyorsunuz. Kafa karistirici seylerden arindirilmis ve guzel yazilar. Tebrikler

Sort:  

Kardeşim kalemin etkisini gittikçe arttırıyor, yüreğine sağlık...
Müsaadenizle @memetcelik arkadaşımızı @edebiyat sayfamıza ve https://discord.gg/mmvz7t kanalımıza davet ediyorum kendisine edebiyat tadında paylaşımlar sunmak ve paylaşımlarını görmek için...
Ayrıca kendi sayfamda görmekten mutluluk duyarım...

Yorumunuz için tesekkürler hocam.
Estağfurullah hocam sizden önce ben görmüş olsam yorumu yazacağımız seyler aynı olurdu :)

Hoşgeldiniz ve guzel yorumunuz icin tesekkur ediyorum. @memetcelik

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63119.91
ETH 2695.09
USDT 1.00
SBD 2.56