Steemit Türkiye Topluluğuna Düşüncelerini Soruyorum

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba. Bir süredir aklımda olan bir konuyla ilgili görüşlerinizi merak ediyorum.

Yeni bir hesap açarak bu hesap için 10.000 SP satin almayı düşünüyorum. minnow destek botları (minnowbooster benzeri) gibi kullanmak bu hesabı. SBD karşılığı hergün 10 hesap için %100 oy vermek bu hesaptan. Fakat bot olarak değil manuel olarak ben oy verme işini yapacağim her akşam. En azından başlangıçta manuel, sonradan bota çevirip otomatik olarak yaparım diye düşünüyorum. İlerde de SP kiralayarak ve satın alarak bu hesabın oy değerini arttırmayı planliyorum. Su an için 10.000SP %100 oy verdiğinde $1.32 kazandırıyor. 0.5 sbd karşılığı 10 kişiye bu şekilde oy vermeyi düşünüyorum. Sadece "tr" kullanıcıları için.

Lütfen, olumlu yada olumsuz düşüncelerinizi yorumlarda paylaşın. TR küratorlerimizin de görüşlerini bekliyorum. Herkese şimdiden teşekkürler.


Lütfen, bu postu upvote etmeyin.


Sort:  

Benim makina 32bit olduğu için, Ethereum Wallet ve Mist çalışmıyor. Ve IOTA'nınki de. O yüzden çok istediğim halde şu Akıllı sözleşmeleri kurcalayamiyorum.

Aslında böyle bir oluşum için herkes, az çok ne kadar verirse, akıllı sözleşme ile hem sisteme herkes destek olabilir hem de kar payı ortağı olabilir.

Bir adım ya da bir mil, bir şekilde mevcut digital-devrim denizindeki kişiler olarak, sadece izlemek yerine bir şeyler yapmamız çok daha güzel olur.

Minnowbooster ekibinin çıkardığı Bildteam Token var. Bahsettiginiz gibi bu tokenlar ile kar payi veriyorlar. Bitshares üzerinden satışta bu tokenlar. Buyuk yatirimlarda olabilir gibi. Teşekkürler goruşleriniz için.

merhaba 1 hafta önce benim discordda ilgili arkadaşlara tek tek atmış olduğum mesajın postlaşmış hali diyebilirim bu post için, öncellikle yarın bot projesi hakkında bir yetkiliyle projelendirip konuşacağım, önce bi onu yapalım senin dediğinide ekstradan yaparız fakat 267 steem e denk geliyor 10.000 SP aylık buda %100 den hesaplarsan 320 vote yapar yaklaşık ( 20nin geldiği yer biraz karışık ) buda $320 a yakın bir değer + SP var birde , değer mi dersen değmez ama bu dediğini yapıp iyi paralar kazanan arkadaşlar oldu SP yi ucuza temin edersen mantıklı .

ha birde upvote başına ne kadar alacağın var 0.50 den fazla alırsan mantıklı olmaz

$1.32 kazanç icin 0.5 sbd düşünüyorum. Ilerde $2 oldugunda oy kazancı, 1 SBD olur diye dusunuyorum. Tabi bunlar kesin degil. Topluluğun görüşleri önemli.

Bahsettiğin bot projesi için yapabileceğim birseyler varsa yardim etmek isterim.

İleriye dönük güzel proje. Destek bulabilirsen daha harika olur. Toplulukla bir konuş istersen. Bu işi hali hazırda yapan botlar var. Neden Türk kullanıcılar için de bir tane olmasın?

Evet, SP desteği çok iyi olacak. Bunu da araştırıyorum.

Burda bu şekilde birşeyler oluyor, senin fikrini okuduğumda çok makul geliyor. Ben şahsen botlara para göndermeme taraftarıyım fakat, tr ile ilgili bir ortamda işler değişir. Biris yatırım yapacak ve benimde arkasında durmak adına birşeyler yapmam gerekiyorsa elimden geleni yaparım-yapmaya çalışırım. Bu konuda başka bir yorum yapabilecek kapasiteye sahip değilim, daha eski ve konuya daha hakim olan arkadaşlar discord kanalında sürekli aktifler onlarla görüşmeni tavsiye ederim.

Steemit'e ilk geldigimde ben de botlara karşıydım. Fakat zamanla tanıdıkça, burasının kendine özgü teknolojisi sayesinde, sadece bir blog yazma sitesi olmadığını fark ettim. Kendi içinde ekonomisi, bir çok yeniliği entegre etmeye olanak sağlayan altyapisi, vs. Minnow destek botları da bu ekonominin bir parçası. Görüşlerin önemli benim icin. Teşekkürler.

This post recieved an upvote from minnowpond. If you would like to recieve upvotes from minnowpond on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond

Bence güzel fikir. Tr topluluğunda kullanan olur mutlaka ben kullanırım mesela :) ama senin için kazançlı olur mu onu bilemedim. İlk zamanlar belki değmez ama SP donation almana yardımcı olabilir. Zamanla büyüyebilir.

Ben de bahsettiğin şekilde, zamanla büyür diye düşünüyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 64166.71
ETH 2765.60
USDT 1.00
SBD 2.72