ÇEKİLİŞ: TOPLAM 10 SBD ÖDÜLLÜ [12-19 Ağustos 2017]

in #tr7 years ago (edited)



Bu postu upvote edip yorum yapan kullanıcılar arasında yapılacak çekilişte 10 kişiye 1’er SBD olmak üzere toplamda 10 SBD vereceğim. Bu gönderinin getirisi 10 SBD’ye ulaşmasa da ödüller kazananlara gönderilecek.

Öncelikli amacım, Steemit Türkiye Topluluğu'na destek olmak. Daha önce buna benzer bir çekiliş düzenlemedim. Varsa önerilerinizi de yorumlarda belirtiniz, lütfen.

Çekiliş Ne Zaman Yapılacak?
Çekiliş 7 gün sonra, bu gönderi upvote’a kapalı duruma geçmesiyle, yapılacak.

Çekilişin Hangi Sitede Yapılacak?
http://www.randomresult.com/pick.php (Katılanların kullanıcı isimleri tek tek girilerek bunlar içerisinde rastgele 10 tanesi bu site üzerinden seçilecek)

Sonuçların Açıklanması ve Ödüller?
Ayrı bir gönderide çekilişe katılanların listesi, kazananların listesi ve çekiliş anına ait video göndereceğim. Kazananlara ödülleri çekilişten hemen sonra gönderilecek.

Selamlar

@melih

Sort:  

bol şans

Hayırlı olsun :) upvote

teşekkürler :)

you could write in english, that would be cool!

Danke @lenatramper . Möchte ich auch auf Deutsch schreiben :) Ich mag Ihre Reisen folgen.

Neyse. Hayırlı işler. (Katilmiyorum)

Katılıyorum :)

OO Alırım bi Dal !

oooh süper etkinlik ben de varım

upvoteladım bol şans :)

hala devam ediyor muuu ???? bendee isterim

bitti sanırım :))

görünce Heyecan yaptım 9 gün önce paylaşılmış meğer. Üstelik canım sıkılıyordu

Bitti maalesef, ilerde tekrar düzenleyeceğim. Bu da çekiliş sonucu ile ilgili yazım:
https://steemit.com/tr/@melih/cekilis-sonucu

Geç katılımdan çeyrek alsam :) 7 kişi katılmış zaten

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 60231.85
ETH 3263.34
USDT 1.00
SBD 2.43