Oyun İncelemesi - Watch Dogs 2

in #tr6 years ago

 Köpekleri İzle 2
Herhangi birinizin Hacker'ı hatırlayabileceğini merak ediyorum,  sanırım Angelina Jolie'nin başrol oynadığı ilk filmlerden biriydi.

Doksan  yılların başlarında benim gibi büyümüş olanların bir parçası  olsaydınız, Nirvana gibi şeyler, oyun salonları ve sosyal medya  olmasaydı, kesinlikle olacaksınız. Çok daha basit bir zaman oldu, internet yepyeni bir bebek gibiydi. Birkaç dakika beklemeyi ve bilgisayar bağlandığınızda yapacağınız tüm tanıdık sesleri hatırlıyorum. Birçoğumuz internet ile büyüdüm ve bu, iyi ve kötü bir fırsatla yepyeni bir dünya yarattı. Bu kötü niyetli bir hacker, ağlara girmeyi başardı ve iyi ya da kötü şeyler yapabildiler.

Filmi geri almak, bu, hackerların gizemli dünyası hakkında ortaya çıkan ilk filmlerden biriydi. Takip eden bir tarikat kazandı ve büyük olasılıkla birçok kişi hacker olmak için esin kaynağı oldu. Hacker  topluluğu, iki tarafa, Siyah Şapkalar ve Beyaz Şapkalar, çalmak için  hack yapanlara ve iyilik için hacklenenlere oldukça bölünmüş durumda. Şimdi doğru ve yanlış olarak düşünülen şey, dünya görüşüne çok bağlı. Watch  Dogs 2, hacker dünyasının derinliklerine atılmak gibidir ve bana çok  uzun zaman önce başladığım bir hikayenin devamı gibi geldi. 

 Bu, bir banka korsanlığı işinin yanlış gittiği ve kimliğinin açığa  vurulduğu bazı oldukça gölgeli karakterlerle oynayan bir hacker olan  Aiden Pearce'ı bilmemiz gereken, 2014 Oyun İzle Köpekleri'nin devamı  niteliğindedir.

Daha sonra bir yıl sonra Chicago'ya dönmeden önce ailesini güvenliğe kavuşturmak zorunda. Aiden  daha sonra, ctOS işletim sistemine karşı savaşma sürecinde olan DedSec  olarak bilinen bir yeraltı korsan grubuyla karşılaşır. Bu sistem herkes tarafından kullanılıyor ve herkesin hayal edebileceği  her detayı elinde bulunduran DedSec, bu işletim sistemini virüs ile  yere getirmeyi planlıyor.

Watch Dogs 2, Chicago'da olan her şeyi izler. CtOS'u kabul etmek ve kurmak için bir sonraki şehir, kahramanımız Hacker Marcus Holloway ile tanıştığımız San Francisco'dur. Yeni  işletim sistemi tarafından, ilgilenen kişi olarak belirlenir ve bu da  kendisini sürekli olarak yetkililerle sorun haline getirir. CtOS  sisteminin gerçekte ne kadar tehlikeli olduğu ve onu kontrol edenlerin  kitlelere karşı nasıl kullanılabileceği sonucuna varır. 

  source 

  source 

 İzle Köpekler 2 önceki oyundan büyük bir gelişme ve geliştiriciler kesinlikle hayranların istediği şeylere dikkat ettiler.

İlk  oyunda karşılaştığım en büyük sorun ve muhtemelen bitiremememin sebebi,  oldukça sıkıcı olan Aiden'ın ana karakteriydi ve tüm motivasyon ve akıl  yürütme sadece intikamdı. Eğer  yeni savaş tanrısı ile ilgili bir önceki yazıyı okursanız, intikam  hakkında bir hikaye anlatmanın iyi bir yolu olduğunu bilirsiniz ve sonra  ilk gözetleme köpekleri oyunu vardır. Marcus'un  yeni ana karakteri çok daha fazla derinliğe sahipti ve vigilante  yolundan aşağı inmek için kişisel felsefesi çok daha ilgili. Bazı büyük gelişmeler olduğunu düşünmeme rağmen, yazarların genel olarak karakterlerle zor zamanları var gibi görünüyor. Bu iğrenç DedSec hacker çetesi beni gerçekten sinirlendirdi, bir lise filminin kadrosuyla hack eşyalarını sevmek gibiydi.

İlk  önce oyunun olumsuz yönlerini ortaya çıkarmaktan gerçekten nefret  ediyorum, ama oyunda sahip olduğum bazı ideolojik sorunlar vardı, bu da  beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Marcus,  Orwellian tarzı bir gözetim devletinin başladığını fark eden sıradan  bir adamdır ve onun motivasyonu, herkesin kişisel bilgilerinin kötüye  kullanılmasını durdurmaktır, ama aynı zamanda insanları öldürmektedir. Marcus, Batman'in etik kurallarına daha çok takılırsa çok daha iyi olurdu. İnsanları kendi bilgilerini saklamak adına öldürmek etrafta koşturmak, onu inanılmaz kılıyordu. 


  source 

  source 

 "Benim  mahallemde ayağa kalktın ya da yendin ... Ben de ayağa kalktım. Çirkin  bir kalabalıkla koştum. Nasıl dövüşeceğimi öğrendi. Nasıl ateş ettim.  Ben de parasını ödedim. Annem her zaman babamdan  ayrıldığımızı söyler, onu Belfast'a bıraktığımızda ... Sadece bizim için  barış istiyordu ve her zaman bir şey için savaşıyordu. O ateşi de bende  gördü. gitti - Babamı çevirirdim. Bu, onu sokmuş olmalıydı, ama duymadı. Bunu duyduğum için gurur duydum. " - Aiden Pearce 

  source 

 Şimdi yaptığım gibi, büyük açık dünya oyunu inanılmaz ve San Francisco'da olabileceğimi hiç düşünmedim.

Ben temelde oyunu kendi yolumla oynamaya çalıştım ve mümkün olduğunca az öldürmeye çalıştım ve çoğunlukla gizliye güvendim. Hacking, inanılmaz bir güncellemeye sahipti ve öncekinden çok daha çok yönlü. Bir nesneyi hackettiğinizde, açılıp kilitlenebilen kapılar gibi, sadece basit bir kesmek yerine birkaç farklı seçenek var. Rastgele  insanların banka hesaplarını kesmede daha fazla zorluk çekmeyi,  yürüyüşe çıkmayı ve sadece banka hesabınızı kesmek için telefonunuzu  tıklamayı çok kolay hissettim. Benim kişisel favori yeteneklerimden biri, birisine sahte kanıt dikmek  ve sonra polisleri çağırmak, bazı düşmanları aşağı çekmek için çok  kolay bir yoldu.

Bunu oynamanızı tavsiye ederim, çok zevkliydi, ama soru onu satın almanızı tavsiye eder miydi? Muhtemelen değil. İyi bir anlaşma için ya da özel bir yerdeyken, hatta umarım PlayStation Plus'ta ücretsiz bir oyun elde edene kadar bekleyin. Oh bekle, Ubisoft, oyunlarının çoğu ücretsiz olarak mevcut değil. 

  source 

  source 

 Watch Dogs  2, tüm Assassins Creed serileri olmasa da, Ubisoft Montreal'den başka  hiçbir şey yapmayan çok iyi insanlar tarafından geliştirilen bir  aksiyon-macera oyunu.

Oyun 2016 yılının Kasım ayında piyasaya sürüldü ve 2014'ün Watch Köpekleri'nin devamı. Gerçekten  ilginç olan şey, gerçek hayattaki hacker'ların, betikleri ve oyun  mekaniklerini doğrulamak için onaylanması gerektiğiydi. Umarım banka hesabını silecek oyuna tehlikeli bir kod eklemediler, iyi bir şey bunu konsolda oynamıştım. Her zaman olduğu gibi oyun, PlayStation 4, Xbox One ve Microsoft Windows'ta kullanılabilir.
Watch Dogs 2 puan vereceğim 7/10 

  source 

Source link Original thanks...

Sort:  

Congratulations @megavip! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62817.54
ETH 2573.14
USDT 1.00
SBD 2.74