TODAY IS MY BIRTHDAY /오늘은 내 생일이다/ BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM

in #tr7 years ago

^^BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM^^

Merhaba arkadaşlar bugün 14 Temmuz yani doğum günüm :D artık 25 olduğum için biraz yaşlı hissetmeye başladım :( Bundan bir kaç yıl önce Kore'de doğum günümü kutlamıştım. O zamanki parti çok eğlenceliydi henüz daha öğrenciydim ve kendimi daha genç hissediyordum. Fakat artık üniversite mezunuyum ve şuanda yüksek lisans yapıyorum yani yaşlıların yaptığı o sıkıcı şeyleri yapıyorum.
Neyse lafı fazla uzatmadan sevgili Steemit ailesi bir sonraki doğum günü partime davetlisiniz :D


Arkadaşımın bizzat hazırladığı muzlu pasta "T" harfi sığmayınca ortaya böyle bir şey çıktı :D


^^오늘은 내 생일이다^^

여러분 안녕 오늘은 7월 14일 즉 내 생일이다 ㅋㅋㅋ 내가 태어난지 25년이 지냈구나 이젠 나이가 많은 노인이 되었어 ㅜㅜ 3년 전에 한국에서 생일파티를 했던 때가 엊그제같아ㅜㅜ. 그때했던 파티가 진짜 재미있었어. 왜냐하면 그때는 내가 그냥 대학생이었고 아무 생각도 없었다. 근데 벌써 졸업했어. 지금은 석사생인데 해야할 일도 많아졌다. 나이가 많을 수록 책임도 많아졌다 ㅜㅜ 지난 주까지 나에게 오빠라고 부른 어떤 사람이 지금은 나를 아저씨라고 불려서 기분이 안 좋아 ㅜㅜ
그래서 요즘에 제일 좋아하는 노래는 바로 "오빠라고 불러다오"이다ㅋㅋㅋㅋ
아무튼 다음 생일파티에 오시기를 바랍니다 ㅋㅋㅋㅋ


내 친구가 직접 만들었던 바나나 케이크. 좀 이상하게 보이지만 진짜 맛있었어요 ㅋㅋㅋ


Thank You Google ^^


Sort:  

Doğum gününüz kutlu olsun :)

Teşekkür ederim :)

Wow! Excellent post brother thank you for the information! And vote, please if you vote for my comment, I would really appreciate it :)

Do not give him money for this copy paste people

Happybirthday ✌

Thank you dude :)

Happy birthday

Thank you ^^

생일 축하합니다 :)

감사합니다 :)

Welcome to Steemit, @mcahmet!

Hope you enjoy being here!

I'd like to remind you of Steemit.Chat (https://steemit.chat) where you can talk with others, promote your post in their promotion channels, and have a great time :)

Once again, enjoy your time on Steemit, and shall you have any questions, feel free to reply or ask in the #help channel of the chat!

-geçmiş- Doğum gününüz kutlu olsun :) Umarım ne kadar yaşlanırsak yaşlanalım içimizdeki çocuğu yanımızdan hiç ayırmayız :)

Teşekkür ederim :) Aynen o çocuk ben ölene kadar benimle birlikte olacak ( inşAllah ) :)

Welcome and Thank You for being with us!! Following your Blog now

nice mutlu yıllara @mcahmet (:

teşekkür ederim @ioste :)

Hello @mcahmet. Welcome to Steemit. I am David. I wish you have a happy journey here.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57517.13
ETH 3013.74
USDT 1.00
SBD 2.35