"LOTOYU TUTTURDUM. ARTIK ZENGİNİM "

in #tr7 years ago (edited)

"Artık Steemit Zenginiyim"


Arkadaşlar bildiğiniz üzere Türk Steemitçiler arasında "10 SBD" ödüllü bir çekiliş yapıldı. Piyangoya katılan her katılımcı 1'den 100'e kadar bir sayı seçecekti. Doğma büyüme Ankaralı olduğum için 06'yı seçecektim ama ne yazık ki benden önce bu sayıyı alan olmuş daha sonra 13'ü alayım dedim. (Her ne kadar uğursuz bir sayı deseler de bu zamana kadar benim için hep uğurlu bir sayı olmuştur.) Ama 13'ü de benden önce biri söylemiş. Sonra birden bire içimden bir ses 40'ı seç dedi. Şimdiye kadar ne zaman bu sese uysam başım beladan kurtulmadı ama yine uslanmayıp içimdeki sesi dinledim
Sonuç ne mi oldu????
Konu başlığından da anlaşılıyor sonuç ama ilk önce yarışmaya katılan ve seçilen rakamları sizlerle paylaşmak istiyorum. :)

02- @zesera

03- @myego13

06- @jeks

08- @damla

10- @ashe

13- @nomad88

14- @bitkolik

15- @mehedr0713

17- @hknyasar

23- @monomyth

24- @kwonn

25- @muammerkorkmaz

27- @twn

31- @karmenali

32- @talaxy

35- @ioseta

39- @misalen

40- @mcahmet

43- @dovlet

61- @kesmekes

77- @eleadora

79- @steeminator3000

94- @efsane

Katılan isimler ve seçtikleri rakamlar bunlardı. Her neyse bir random number sitesi kullanarak çekiliş yapan bu piyango için emek veren @necrosahin e de çok teşekkür ederim. İlk çekilişte 42 numara gelmiş fakat kimse seçmediği için çekiliş tekrarlanmış daha sonra yine 42 gelmiş ve aynı sebepten ötürü yine tekrarlanmış sonra 7 ve daha sonra 34 gelmiş fakat bu sayıları da seçen olmadığı için 5. çekiliş yapılmış ve bingo ödül 40 numarayı seçen @mcahmet e yani bana çıkmış :D

Unutmadan söyleyeyim piyangoya katılan herkese de 0.001 SBD ödül gönderilmiş. Yani hiç kimse eli boş dönmedi. Tekrardan çekilişe katılan ve çekilişte emeği geçen herkese özellikle de Curator'ümüz @baharoba ya çok teşekkür ederim.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere ^^

Sort:  

Tebrikler 🍾 bu çekiliş gerçekten güzel işlere sebep olacak emeği geçenlere teşekkürler

Tebrik ederim :)

ben burada smeet kulanımını anlamayan tek üyeyim galiba :) nasıl olur ne olur algılayamadım hala. Ama bitcoin olarak elimde zaten varde. Bir gün aldığım bu bitcoinlerin nereden geldine bakarken siteyi buldum... Neyse algılamaya devam edeyim ben.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61451.56
ETH 3442.58
USDT 1.00
SBD 2.51