Kadim Şahıslar'la iletişim kurmak mümkün mü ?

in #tr5 years ago

Geçmişte yaşamış Kadim Şahıslar'la iletişim kurmanın insan aklına gelen en mantıklı yolu zamanda yolculuk yapmaktır.Bazılarınız hemen atlayacak "bazı ritüel ve tılsımlarla bunu yapmak zaten mümkün" diyecektir.Sizler bu ritüeller ve tılsımlar ile asla geçmişte yaşamış Kadim Şahıslar ile iletişim kuramazsınız.Siz bu ritüel ve tılsımları yaptığınızda sizinle iletişim kuracak olan geçmişte yaşamış Kadim Şahıs değil kendisini Kadim Şahıs olarak tanıtan bir cin veya cinler olacaktır.Konumuza geri dönelim zamanda yolculuk yapmak bilimsel olarak çok zor olduğundan Kadim Şahıslar'la iletişim kurabilmenin BİLİMSEL olarak daha pratik bir yolu vardır; Geçmişte yaşayan Kadim Şahıslardan birinin görüntüsünü veren foton parçacıklarının evrendeki konumunu tespit edip o konuma giderek o fotonlara bakmaktır.Eğer iletişim kuracağınız kişi gerçekten kadim bir şahıs ise gelecekten birisinin kendi fotonlarına baktığını idrak edecektir.Misal olarak Hz.Süleyman'ın görüntüsünü veren fotonların şu an evrende bulunduğu konumu tespit edip oraya gittiğimizde o fotonlara bakıp Hz.Süleyman ile konuştuğumuz zaman Hz.Süleyman gelecekten birisinin kendi fotonlarına baktığını fark edecektir.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66785.29
ETH 3229.75
USDT 1.00
SBD 4.30