Steemit Serüvenim [ TR Liste Yarışma 01]

in #tr6 years ago

Çılgın bir ev arkadaşım var... İnternet dünyasına hakim bir arkadaşım...
Kendisiyle birçok projede birlikte çalıştık. Ortağım olur yani aynı zamanda...
Bir gün bana steemit'in varlığından bahsetti. Aslına bakarsanız tam hayal ettiğim projeydi. Hemen araştırdım, videoları bulup hepsini izledim ve başvuruyu tamamladım.
Açıkçası heyecanlanmıştım fakat araştırma yaptıkça moralim bozulmaya başlamıştı çünkü herkes steemit onay sürecinden bahsediyordu. Aylardır onay alamayanların yorumlarını okudum, üzüldüm... Beklemeliydim...
Bir gün, ortağımla dışarda kahvemizi içerken yüz ifadesinin aniden değiştiğini farkettim. Konuşmasını bekledim ama bir tepki alamadım. Konuşması için ne olduğunu sordum. Cevabının beni rahatsız edeceğini biraz olsun tahmin ettiğim halde sordum... Evet tahmin ettiğim haberdi. Onun yüz ifadesi başka türlü bu kadar değişmezdi.
Geçimimizi sağladığımız, aylar sonra hayalimizdeki gelir sistemine ulaşacağımız internet sitemiz banlanmıştı. Google adsense hesabımız kapanmış, emeklerimiz, aylarımız, hayallerimiz birkaç saniye içerisinde tuzla buz olmuştu. Bu projemiz de diğer projelerimiz gibi bir yerlere takılmıştı. Yıpranmış, üzülmüş 5 dakika öncesinden eser bulamayacağınız iki insan olmuştuk. Eve gelip olayın nedenini araştırmaya, itiraz etmeye başladık bunun boş bir uğraş olduğunu bile bile...
Odama çekilmiştim. Bilgisayarıma bile kızgındım. Telefonumu açmıyordum ve tekrar dışarı çıkıp hiç durmadan koşmak, bağırmak istiyordum. Açık gmail hesabımda bir bildirime takıldı gözlerim. Yakınlaştım, steemit'ten onay aldığımı gördüm. Hüzünlüydüm, buruk bir sevinç oldu benim için fakat duygularım 10 dakika içerisinde değişti. Kendimi bırakmadım, steemite sarıldım. Hayal ettiğim, katılmayı çok istediğim bir projeydi çünkü. İnsanlarla faydalı bilgiler paylaşmak, eğlenceli içerikler üretmek, güzel dostluklar edinmek için çok güzel bir fırsat olduğunu biliyordum. Ayrıca hak ettiğim emeği de alabilecek olmam harikaydı...
Hemen insanlarla konuşmaya, gruplar araştırmaya, yeni insanlarla tanışmaya odaklandım. Sistemi biraz araştırıp ilk içeriğimi ürettim. İçeriğimin ilk oyu almasıyla birlikte artık sürekli içerik üretmek, yükselmek ve hem kendime hem de insanlara yardımcı olmak istedim. Olacağım da...
Buradaki amacım insanlara yardımcı olmak, güzel dostluklar kurmak, kendimi geliştirmek, güzel projelere katılmak ve paylaşımlarımın kalitesine bağlı olarak hak ettiğim gelire ulaşmak... Şimdiden çok güzel insanlar tanıdım, tanımaya da devam edeceğimi düşünüyorum.
Herkese en içten dileklerimle bol şanslar diliyorum, inanın bana sizler çok güzel insanlarsınız...

stem.png
Görsel

Sort:  

Kaptırdım gittim okurken, ne derler 1 kapı kapanır 1000 kapı açılır. 😇

Her zaman başka bir kapı vardır :)

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

böyle kardeşim napalım :D

Sanada başarılar

Teşekkür ederim :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by mathilda from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Steemite tekrar hoşgeldiniz. Buranın amacını çok güzel kavramışsınız, sizin gibi güzel gönüllü insanlar olduğu sürece steemit daha da güzel bir hal alacaktır. Emeğinize sağlık güzel bir paylaşım olmuş 😊

Aynı duyguları paylaşıyor olmak ne güzel... Sizin de yüreğinizde sağlık :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57959.67
ETH 2343.73
USDT 1.00
SBD 2.44