Sen Çanakkale'sin... [Cointurk 21. Projesi] mathilda#0062

in #tr7 years ago

Sen Çanakkale'sin...
Mefkurenle yürür siperinin şânı...
Cihan düşman, derya düşman,
Eflatun sabahında yazarsın destânı...

Sen Gelibolu'sun...
Şanlı milletin hânı...
Rüzgarın buğulu sesinde savaşsan
Askerin nasıl vermez canı?

Sen Anadolusun ...
Birdir, tektir veçhen
Meçhul olsa da düşman
Son mermin görmediğin yaren

Sen vatansın , yârsın
Şehidimin yattığı topraksın
Cihan olsun düşman farketmez
Bayrağınla bin cihansın !

Cointurk 21. Projesi kapsamında Çanakkale Zaferi için bu şiiri yazdım. Ne yazarsam yazayım kelimelere ifade edilmez bu destan ... Yazarken oldukça duygulu anlar yaşadım. Nerede olursanız olun , hangi hayatın yaşarsanız yaşayın, bizim için kendini tereddüt bile etmeden feda edip vatanı kurtaran insanlarımızı unutmayın...

Sort:  

Sen vatansın , yârsın
Şehidimin yattığı topraksın
Cihan olsun düşman farketmez
Bayrağınla bin cihansın !

süper olmuş tebrikler

Çok Teşekkür ederim

Tebrik ederim çok güzel yazmışsın

teşekkür ederim

Yüreğine sağlık ☺️ . Bu vatan için canını veren şehitlerimize rahmet diliyorum.

Binlerce kez... Teşekkür ederim.

Sen vatansın , yârsın
Şehidimin yattığı topraksın
Cihan olsun düşman farketmez
Bayrağınla bin cihansın !

Duygularınızı çok güzel ifade etmişsiniz. Kaleminize yüreğinize sağlık..

Çok teşekkür ederim gerçekten...

eline sağlık dostum

Çok teşekkürler dostum

Güzel olmuş başarılar dilerim

Çok teşekkürler :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63914.63
ETH 2664.93
USDT 1.00
SBD 2.77