8 Best Battle Movies - En iyi 8 Savaş Filmi

in #tr6 years ago

Which one is the best ? Select and interpret...

En iyisi hangisi ? Seçin ve yorumlayın...

1)The Lord Of The Rings - Yüzüklerin Efendisi
yüzüklerin efendisi.jpg

2)Saving Private Ryan- Er Ryan'ı Kurtarmak
er ryanı kurtarmak.jpeg

3)300 Spartans - 300 Spartalı
300 spartalı.jpg

4)Avatar
avatar.jpg

5)The Last Samurai - Son Samuray
son samuray.jpg

6)La Vita E Bella - Hayat Güzeldir
hayat güzeldir.jpg

7)The Pianist - Piyanist
piyanist.jpeg

8)Gladiatör - Gladyatör
gladyatör.jpg

We leave the selection to you ...

Seçimi sizlere bırakıyoruz...

image 1
image 2
image 3
image 4
image 5
image 6
image 7
image 8

Sort:  

5)The Last Samurai - Son Samuray

8)Gladiatör - Gladyatör

diğerleri siyasi geliyor bana

Efsaneleri seçtin :)

Kaliteli yapımlar kaçmaz

Kesinlikle :)

hepsini izledim izlemediğimiz filmlerde görmek isteriz

Bir sonraki paylaşımda çoğunu izlememiş olacaksınız :)

secim yapmak zor ama piyanist bence en güzel olan.

Eski ama en değerli olanlarından...

Yine hepsi birbirinden güzel filmler ama ben yine 2 film arasındayım Er Rayn'ı kurtarmak ve Piyanist filmleri bence verdikleri mesaj içeriği ile ön plandalar biraz. Ben içinde felsefesi ve politik mesajları olan filmleri daha çok sevdiğim için sanırım daha çok bu tarz filmlere yöneliyorum

Er Ryan'ı defalarca izlemiştim gerçekten :)

Piyanist ve Hayat Güzeldir.
//"Savaş çirkindir" dedikleri için..

Kesinlikle öyle . Savaş karşıtı filmler daima ilgimi çekmiştir. Sizin de ilginizi çektiğine sevindim :)

The Pianist - Piyanist tabikisi...

Oldukça duygu yüklü bir seçim ...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60209.30
ETH 2627.55
USDT 1.00
SBD 2.55