FOTOĞRAF YÜKLEYEREK BİTCOİN KAZANMA "File Army"

in #tr6 years ago


Fotoğraf çekmeyi çok seven insanlar için yapılmış güzel bir site olan File Army tanıtmak istiyorum. Resim yükleyerek hem güzel vakit geçirip hem de @bitcoin kazanmayı sağlayan bir site. Yüklenen resimleriniz beğenildikçe, insanlar sizi takip ettikçe @bitcoin kazandıran bir site.


İlk önce kazandığımız @bitcoin'leri kazanabilmek için bitcoinwallet sitesine üye olarak bir @bitcoin cüzdanı kendimize alıyoruz.
bitcoin-wallet.png


Sonrasında filearmy sitesine giderek kayıt işlemini tamamladıktan sonra resimlerimizi siteye yükleyerek kazanmaya başlıyoruz. Sınırsız resim yükleme imkanı sağlıyor. Kazançlarımız her günün sonunda bitcoinwallet cüzdanımıza aktarılıyor. Buradan kazanmış olduğunuz bitcoinleri nakite çevirebileceğiniz istediğiniz her yere yollayabiliyorsunuz.

Günlük bir takip ve iki like için ödeme alıyoruz. Fazlasında site ödeme yapmıyor. Çok fazla bir kazancı yok ama atalarımız ne diyor: Damlaya damlaya göl olur.

source 1
source 2



Sort:  

Sanırım yakında birçok yerde bu gibi bitcoin ödülleriyle karşı karşıya kalabiliriz. Artık otomobil ödülü yerine 10 btc gibi ödüller görebiliriz.

Evet aynen. Geleceğinin para birimi olacak gibi.

Enteresanmış fakat çok fazla bie gelir elde edebileceğimi düşünmüyorum.

ben yaklaşık 2 aydır üyeyim günlük 3-5 satoşi geliyor buraya ekleyeceğim resimleri yüklüyorum gündük 4-5 beğeni alıyorum böyle böyle birikiyor

dediğim gibi az ama sürekli

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62983.95
ETH 2962.52
USDT 1.00
SBD 3.58