ZİHNE DEVA PROGRAM: 'SEKTE-İ US'

in #tr6 years ago (edited)

imageGörsel

@sudefteri günlüğünü yazmaya ara verdikten sonra kumandayı eline almış kanallar arası zapping yaparken bir program dikkatini çekti. Aslında programın ismi dikkatini çekmişti. 'SEKTE-İ US' . Tartışma programıydı. Çok meraklıydı böyle programlara. Günlük yazmaktan fırsat buldukça izlemeye çalışırdı. O sıra @baycan kapıda belirdi

💬 Ne izliyorsun?

💬 Tartışma programı, yeni başlıyor, adı. 'SEKTE-İ US'.

💬 Nektei Us?
💬 Sekte-i Us
💬 O ne be?

💬 Bilmiyorum, başlayınca göreceğiz. @sahinadm sunacakmış programı.Hah başlıyor.

***Üniversite okuyorlardı @damla, @baycan ve @sudefteri. Aynı evde kalıyorlardı. Okulda onlara 'Süper Kız Kardeşler'' derlerdi. ***


💬 Evet kıymetli izleyiciler Ekranların yepyeni programı SEKTE- US' a hoş geldiniz.
Yayınıma bizzat şahsıma ait olan şiirle başlamak istiyorum müsadenizle.

"bir bukalemun bir bukalemuna bre bukalemun
gel kamufle olalım bak flamingo demiş

bir flamingo bir flamingoya bre flamingo

gel bak bukalemun demiş"

Evvet. Şiirimizi de okuduktan sonra sizlere konuklarımı takdim etmek istiyorum.
Bugün çok değerli konuklarım var. Sağ tarafımda sayın profösör @doctorbishop var. Sol tarafımda ise ünlü bilim adamı sayın @muratkbesiroglu var. Hoş geldiniz efendim!
Programımızda bugün çok ilginç, bir o kadarda önemli bir konuyu ele alacağız. Ünlü yazar @tahirozgen'in yazıları acaba insanların zihni için faydalı mı yoksa zararlı mı? Bu konuyu derinlemesine ele alıp irdeleyeceğiz efendim.
Evet sayın prof. @doctorbishop sizle başlayalım efendim. Ne söylemek istersiniz değerli izleyicilerimize bu konu hakkında?

💬 **Öncelikle yeni programınızın tüm halkımız ve yayın ekibiniz için hayırlı uğurlu olmasını diliyorum. Sayın @tahirozgen' i ben de severim fakat hem benim zihnim hemde başka insanların zihni açısından sakıncalı buluyorum kendisinin yazılarını. **

💬 Neden efendim?

💬 Müsaade buyurursanız anlatayım efendim. Kendisinin, yazılarıyla insanları bir nevi hipnoz ettiğini düşünüyorum. Çünkü okuduktan sonra insanın zihninde böyle abuk sabuk birşeyler oluyor. Sanki garip garip kuşlar ötüşüp duruyor. Bir kaç tane hastam da bu şikayetle bana gelince tamam dedim sorun bende değil. Sorun bu yazılarda. Çok fazla okuyanların 'Karakter Kanseri''ne yakalanmalarından korkuyorum...
Yalnız sizin okuduğunuz 'bukelemun' şiirinden sonra da benim zihnime sanki abuk sabuk bir şeyler oldu...**

💬 Ihı ıhım. Peki hastalarınıza ne önerdiniz efendim?

💬 Onlara bir takım ilaçlar yazdım. Her derde deva olan @damla yazdım.

💬 Nasıl bir @damla'ymış bu merak ettim doğrusu.

Peki sayın @muratkbesiroglu siz neler söyleyeceksiniz?

💬 Ben sayın @tahirozgen'in çok iyi eserler icra ettiğini fakat bunların insanlara biraz ağır geldiğini düşünüyorum. İnsanlara önerim @tahirozgen okuduktan sonra hemen arkasına bir @avina şiiri okusunlar. Hem rahatlatır, hem de huzur verir kendilerine kanatimce.

💬 Efendim telefonun diğer ucunda @tahirozgen varmış. Kendisi yayınımıza bağlanmak istemiş. Buyrun Sayın ÖZGEN, sizi dinliyoruz.

💬 Ya arkadaş bi düşün yakamdan ya. Kabusum oldunuz, rüyalarıma girmeye başladınız. Dün gece rüyamda sen ve yanındaki o doktor beni kaçırıyordunuz. O diğer yanınızdaki bilim adamı da yok paralel evrenler arası buluşlar yapıyor, yok android fare yapıyor. Garip garip rüyalar görmeye başladım üstad sizin yüzünüzden ya. Yeter arkadaş ya tartışacak başka konu mu kalmadı.

Bu steemitin hali ne olacak. İnsanlar yorum yazamaz oldu onu tartışsanıza yahu. Bu RC midir nedir onu tartışın kardeşim yaw.

💬 Tamam efendim. Şimdi kısa bir reklam arasına gideceğiz. Bizden ayrılmayın....


@baycan:
💬 Hadi biraz dışarı çıkalım. Az önce @mahsumakbas aradı. Biraz gezintiye ne dersiniz diyor.

💬 Nereye gidecekmişiz ki?

💬 Balkanları turlayalım diyor.

💬 ?? :( ? !! ???

💬 Şaka şaka. Steemit Cafe' ye gidelim diyor.

💬 Hayat ona güzel valla. Durmadan gezip tozuyo. Program çok heyecanlıydı ama ya.

💬 Sonra tekrarı yayınlanır nasılsa. Boş ver hadi çıkalım...

Görsel


Bu yazıda adı geçen karakterlere karşı en ufak rencide edici bir kelime kullanmışsam istemeden, lütfen kusuruma bakmasın.

Hoşçakalın...


Sort:  

Yani şimdi sabah sabah ben okula çok mutlu gidiyorum. Gönlüne sağlık.

Çok yüklendik Tahir'e. :))

Posted using Partiko Android

O da bize yüklendi hocam. Zihnimizin suçu neydi? :))

Çok yüklenin bana, ağzım burnum dağılsın. Ne de olsa sonra seversiniz ağzımı da burnumu da. Siz sevince onlar daha da güzelleşir.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by maonx from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Öncelikle tahir beyi pek sevmem :) Yazılarını daha çok severim. Anlayabilen insanlar için zararlı değildir. Fakat tecrübesiz bir göz kesinlikle uzak durmalıdır.

'Karakter Kanseri' olmadıktan sonra tecrübesizler için de sıkıntı yok bence doktor. Reçeteye bir @damla yazarsınız olur biter :)

😁😁 uzak durunca nasıl tecrübe kazanacak o göz. Yeni mezun ama deneyimli olsun diyorsun. 😛

Köprüyü geçen geçti diyorum. Beni sal ya özel hissetmek istiyorum belki :)

Harika olmuş kalemine sağlık.

@damla, @baycan ve @sudefteri. Aynı evde kalıyorlardı. Okulda onlara 'Süper Kız Kardeşler'' derlerdi.

..Wowww :))

Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Beğenmeniz beni çok mutlu etti :)) @damla.

:)) Ellerine sağlık dostum. Keyifle okudum👍👍


Bu arada bazı yerleri bold veya italik yapmak istemişsin ama son kelimeden sonra * işareti ile arasında boşluk kaldığı için yapmamış. Boşlukları silerek düzeltebilirsin. Markdown belası:))

Aslında esteem ile yazdım ve her şey güzeldi fakat postu yayınlamak istediğimde uyarı verdi. Bende kopyalayıp busy e yapıştırdım. Bu hale geldi. Uyarınız için teşekkür ederim. Bu arada okurken keyif almanıza sevindim:)) Teşekkürler.

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @maonx.

Estağfurullah ne kusuru çok güzel bir tadı vardı yazının ve doğrusu okurken hem keyif alıp tebessüm ettim hem de duygulandım, yüreğine kalemine sağlık...
Bende böyle ortaya karışık bir yazı hazırladım herkesin içinde olduğu bakalım nasıl olacak :)

Çok teşekkürler @avina. Beğendiğinize sevindim.

Asıl deliliğin, zararın, ziyanın kimden geldiği aşikar. Neden @tahirozgen'e bu kadar yüklendiğinizi anlayamadım şimdi sevgili stimyanlar? :)

Meyvesi çok fazla olduğundan olabilir hocam :)

Bu metinden asıl saldırılması gerkenin @sahinadm olduğunu anlıyorum ben. :)

Sevgili edebiyat, daha sen yüklenecektin, :)) onu da bekliyorum.

Popüler olmak böyle bir şey olmalı herkes yükleniyor :)))))

Üniversite okuyorlardı @damla, @baycan ve @sudefteri. Aynı evde kalıyorlardı. Okulda onlara 'Süper Kız Kardeşler'' derlerdi

çok iyiymiş bu ya keşke öyle olsaydı🙆‍♀️

Steemit Cafe' ye gidelim diyor.

bu da fena değilmiş:)
elinize sağlık çok hoştu:)

Teşekkürler. @sudefteri. Beğenmenize çek sevindim:))

@sudefteri harika olurdu 😃 hayali bile güzel.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69849.38
ETH 3709.01
USDT 1.00
SBD 3.73