You are viewing a single comment's thread from:

RE: 3 Steem Ödüllü yarisma sonuclari

in #tr6 years ago (edited)

Tebrik ederim @white-star. Tamir ettirmeden önce bana vermiş @baycan bozulan sihirli küreyi. Küre yüzünden sonucu kesin ben bilirim dedim ama olmamış:) Neyse başka yarışmalarınızı bekleyeceğiz artık @thales7.

Sort:  

😁😁 yine güzel yarışmalar düzenler, yine muhabbetimizi arttırız inşallah.

Posted using Partiko Android

Çok güzel ve heyecanlı bir yarışma oldu @thales7 hocam emeğine yüreğine sağlık ben de maonx e vermiştim sihirli küreyi tamir etsin diye ama o da tamir edip bilememiş benim alıcılar da yanlış siteden bakınca maonx en yakın tahmin eden olduğunu sandım,
@white-star ı da ayrıca tebrik ediyorum, artık medyumluk ona geçti :)))
ben bilseydim kendim korkup işi günü bırakıp medyumluk yapacaktım, iyiki bilememişm :)))
Artık bu yarışmalara da çok alıştık devamını bekliyoruz hocam, kesenize bereket olsun

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59388.79
ETH 2578.59
USDT 1.00
SBD 2.47