You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yılın son kitap alışverişi #1

in #tr6 years ago

Mükemmel hazırlanmış bir post. Elinize emeğinize sağlık. Keyifle okudum. Kızımla yapacağımız kitap alış-verişinde listemize bu kitapları da ekleyebiliriz. Şuan 4N1K-Büşra Yılmaz ve İZABEL -J.A. Redmerski kitaplarını okuyor.
Ben ise en çok @tahirozgen okumayı seviyorum. Çok eğlenceli oluyor:) Yazılarını kitap haline getirse hiç düşünmeden alırım.

Sort:  

çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim:)
kitap okuyan çocukları gördükçe o kadar çok seviniyorum ki..
sizden de bekliyoruz o zaman o kitaplar hakkında yeni bir inceleme yazısı:)

bu arada ben de @tahirozgen okumayı seviyorum, umarım bir gün onun kitabını da kütüphânemde görürüm 🙆‍♀️

sevgili @sudefteri ve @maonx çok teşekkür ederim, mesut eden yorumlarınızdan ötürü :).

gerçekleşirse biz de mutlu oluruz:)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60192.33
ETH 2321.67
USDT 1.00
SBD 2.50