You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #7: Avina

in #tr5 years ago

Şair demeyelim biz ona, sadece cümleleri ritmik haliyle kullanmayı seven biri diyelim kısaca,...

Tanıdığım en iyi şairlerden birisisiniz hocam. Aslında çok şiir okuyan bir kişi değilim ama sizin şiirleriniz gerçekten yüreğe dokunuyor. Sizi ve şiirlerinizi seviyorum. Şiirleriniz dışında bütün paylaşımlarınızı da ilgiyle takip ediyorum. İyiki varsınız. İyiki tanımışım sizin gibi kalbi temiz bir insanı.

Sort:  

Çok teşekkür ederim hocam bütün yorumları bir araya getirince ne kadar güzel bir ekibin üyesi olduğumu tekrar tekrar hatırlıyorum, bende sizleri tanıdığım için aynı duyguları besliyorum iyi ki diyorum, yeryüzünün en güzel tevafuk hali bu sanırım...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 56456.73
ETH 2990.61
USDT 1.00
SBD 2.13