You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #4: Sahinadm

in #tr5 years ago

Asıl istediğim zaten okurun anlamakta zorluk çekmesi. Anlamak için uğraşması.

Hocam ben daha şiire başlamadan başlıkta bayağı uğraş veriyorum anlamak için.:) Mesela;

Le İm Du Yor Di

Anlamak için az çaba sarfetmedim. Baktım olmuyor anlamadan okumaya karar verdim.:))

O güzel, tatlı çocuklarla, ailenizle bol kazançlı, huzurlu bir hayat diliyorum size hocam...
Keyifle okudum, ellerinize sağlık.

Sevgili @damla, ne iyi ettin de düşündün bu röportaj uygulamasını. Ellerine emeğine sağlık. Yine çok harika bir röportajdı.

Sort:  

Le İm Du Yor Di

İşte diyorum ya bir şey anlatmıyor. :D

Teşekkür ederim hocam, güzel dileklerin, temennilerin, beğenilerin için. :)

Evet. Her bakımdan gerekli bir uygulamaydı bu röportaj uygulaması. :)

Teşekkür ederim. Yakında bir harika röportaj da seninle yapar mıyız :)

Röportaj yapabiliriz ama benimle yaptığınız röportaj harika olur mu orasını bilmem.:)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 69000.61
ETH 3825.74
USDT 1.00
SBD 3.48