You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #1: Sudefteri

in #tr6 years ago

Harika bir röpörtaj olmuş. İkinize de sonsuz teşekkürler.

Üstelik hepsini telefondan yazmak

O uzun yazıları telefonla yazıyorsunuz ha? Gerçekten süpersiniz. Ben de hep telefon kullanıyorum ve yazılarım kısa oluyor genelde. 'Telefonla yazdığım için kısa oluyor' bahanesinin arkasına sığınamayacağım artık.:)

Sort:  

Beğendiğine sevindim @maonx :)

Evet @sudefteri 'nin bu açıklamasından sonra bence de bahanelerden kurtulmamız lazım ikimizin de :))

Evet @sudefteri 'nin bu açıklamasından sonra bence de bahanelerden kurtulmamız lazım ikimizin de :))

buna sevindim işte:))

teşekkür ederim beğendiğine sevindim:)

O uzun yazıları telefonla yazıyorsunuz ha?

evet öyle yapıyorum:)

'Telefonla yazdığım için kısa oluyor' bahanesinin arkasına sığınamayacağım artık.:)

bu harika oldu, bahanelerin ortadan kalkmasına vesile oldum:)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 58984.04
ETH 2551.66
USDT 1.00
SBD 2.35