Kripto paraların geleceği ve türkiyenin nerede olacağı - [Cointurk 24. Projesi] [@manofwar#0693]

in #tr6 years ago

Merhabalar ! - Öncelikle şunu belirtmek zorundayım ,bu projelerle bizlere büyük destek veren kusadasi ,Cointürk projelerine bu işte en küçük bile emeği geçen arkadaşlara sonsuz teşekkürler.


Resim kaynak


Evet arkadaşlar Kritpo paraların geleceği hakkında bende düşündüklerimi yazmak isterim.Umarım sizlere birşeyler sunmuş olabilirim...

Kripto paralar(kriptografi ) yani kodlama sistemiyle gönderenin gizli paranı alanın gizli olmasıyla büyük etkenlerden birini içinde barındıran bir para birimidir.Kripto paralar herhangi bir teknolojiye dayanmaktadır.Örnek olarak büyük kripto paraları misal getirirsek BTC,ETH,LTC bunların altyapısı Blockchain teknolojisi ne dayanıyor.

Kripto paralar yarandığı günden beri bu güne işlemlerde veya herhangi bir şeyde sorun çıktığını veya kendi işlemlerimde herhangi bir sıkıntı şahsen yaşamadım.Ve ben bu sisteme güvenen ve geleceği olduğunu düşünenlerdenim.

Bitcoin 1k dolar olduğu zamanda yatırım yaptım 15k olduğu zamanda.Çünkü ben trading işine önem veriyorum yani gelirimin bir kısmını buradan sağlıyorum.

Dediğim ve inandığım kripto paralardan bana zarar gelmemesi ve ben bu kripto paraların geleceğini çok iyi yerlerde görüyorum.Tabi olarak hala yatırım yaparım ve trading işlerim biraz azalsa da yapmaya çalışırım.

Kripto paralara şimdi ben kalkıp burada yazsam ki alın arkadaşlar 0 ziyan edersiniz falan,hiç bir zaman bu tip yazanlara ,gördüğünüz makalelere inanmayınız.Bunların çoğu daha yeni işin içine girenlerdir.Kendi aklınızla ,internetinde elimizin altında olması kendimizin birşeyler arayıp bulmasına yardımcı olabilir.

Bu kripto paraların bazı eksi yönleride varki ,şimdiki bitcoin değeri neden böyle aşağılardaysa bu yüzdendir.Misal olarak bazı ülkelerin şiddetle kınaması,onlarca borsadan kripto para çalanlar.Bu tip etkenler direk fiyatın spekülasyon olarak belirlenmesine getirip çıkarıyodur.

Bitcoin veya diğer Blockchain teknolojisini kullanan kirpto paralar tamamen gizli olarak yapılandırılmış olması nerdeyse büyük bir yanlış bence.Zaten kripto para çalanlar tamamen gizli olabildikleri için böyle işlere kalkışıyolar.Bence buna herhangi bir çözüm üretilirse veya bilmiyorum yapılandırma söz konusu olursa her şey çok daha iyi olabilir...

Türkiyede kripto paraların geleceği bence iyi olacaktır.Hemen 1yıl öncesine 2017 Ocak veya 2016 Ocak bakalım.Birde şimdiye göz atalım.Her şeyi geçiyorum Türkiyede açılan borsalara baksak nasıl bir büyümenin olduğunu farkedeceğiz.Bunlarada misal Btc-turk ,Paribu,Borsabit ve onlarca göstermek mümkündür.
Tabi olarak coinmarketcap sitesinde bu borsaların işlem hacmlerini görebilirsiniz.
Bir çok harici borsadan çok daha fazla işlem ve hacmleri vardır.Bu kesinlikle ama kesinlikle borsalarımızın bu kadar iyi durumda olması bizim bir kripto para konusunda bir gelecek vaad ediyor diye düşünüyorum.

İnsanların bazılarnın bitcoin duymamasına rağmen bu kadar yol kattettiğimize göre bundan sonra da yani geleceğimizi ben bundan da iyi yerlerde bitcoin veya diğer kripto paraların ödeme yöntemi gibi kabul edilmesi ve saire olursa artık Kripto paraların nerede fiyatının belirlenmesini düşünemeyin bile :)))

Allaha emanet olunuz arakdaşlar.Yazdıklarım tamamen benim fikrimdir.Asla yatırım tavsiyesi gibi kabul edilemez.
Cointürk 24 projesine katılımım.

Resim kaynak

Teşekkürler

Sort:  

Great Post! Did you know that you can automated your steemit account? Free Auto Upvotes! Plus you get 0.1 STEEM Free just to signup! AutoSteem(.)Info

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62559.43
ETH 3092.10
USDT 1.00
SBD 3.86