The Walking Dead izlemenin yolu

in #tr7 years ago

Malumunuz The walking dead hayranları türkiyede çok fazla facebook,twitter vb.. sitelerde bir çok konu görüyorum sürekli yok 7 sezon nereden izleyebilirim,8. sezon nereden izleyebilirim diye.

Türkiyede The Walking Dead adlı diziyi telif hakları nedeni yüzünden bir çok dizi ve film siteleri sitelerinden kaldırdı.

Benim için bir sorun olmadı ben zaten yabancı kaynaklı bir siteden izledigim icin sorun olmuyordu ama bir çok konu gorunce birşeyler yazmak istedim.

Simde resimlerde de anlatacağım gibi size The Walking Dead nereden nasıl izleyeceğinizi göstereceğim.

Öncelikle ororo.tv adresine giriyoruz.Daha sonra sağ üst köşeden Giriş Yap butonuna tıklıyoruz oradan kaydol yazısına tıklayarak siteye kayıt oluyor.Bakın kayıt olmadan sitede diziyi aratırsanız bulamazsınız.

the walking dead

Daha sonra arama kısmından The Walking Dead dizisini aratınca diziye rahatlıkla ulaşabilirsiniz.

Yeni bölüm eklendimi TR altyazısı biraz geç geliyor ama geliyor sonuçta bir kaç saat geç izlemişiniz sorun olmaz.


Sort:  

Eyvallah dostum sağol 👍

ne demek bilgi paylaştıkça güzeldir.

Congratulations @manguard! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You made your First Comment

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

teşekkürler uzun zamandır bunu arıyordum

sadece twd içinde geçerli degildir game of thrones veya diger dizilerde vardır

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57190.65
ETH 2409.68
USDT 1.00
SBD 2.28