Steem yükseliyor yatırım yapılmalı mı ? [Cointurk 9. Projesi]

in #tr7 years ago

Merhaba arkadaşlar bu yukarıdaki grafik son bir haftalık steemdollars aittir.
Gördügünüz gibi haftalık verilere baktigimda 20 den aşağı düşen sbd düşüşü toparlamaya çalışmaktadır tüm verileri çıkışa uygun oldugunu söylemekten korkmuyorum .Benim düsüncen son cumlemdede yazdıgım gıbı düşüşten sonra yükselecegini bellirttim.

Uzun vadeye göre çıkışlarından ve düşüşlerinden korkmamanız en doğrusu olacaktır . 3 Gündür primsiz ilerleyen sbd bugun yada yarın prim yapacagını düşünüyorum

En iyi yönü bana göre diğer coinlere farkı ise steem sosyal bir arayüz ile farkındalık yaratmasıdır.

"Simdi diceksinizki suanda kullandıgımız steem üzerindeki sbdler düsüse geciyor kar yapabilecekmiyiz soruları goruyorum "

Bu sorularınıza ise Steem arttığı zaman onlar da artacaktır. Steem şu anda yükselişte. Ancak sisteme 2-3 gün sonra yansıyor. Yani 2-3 güne kadar postlardaki kazançlar artacaktır cevabı veriyorum.

SBD çabuk manipüle edilebilir tamamen yatırıma baglı oldugunu düsünüyorum market hacmi düsük gozuksede yatırım alacagı belli bir coin oldugundan dahada yükselecegini düsünüyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63103.76
ETH 2556.80
USDT 1.00
SBD 2.82