You are viewing a single comment's thread from:

RE: İkinci Yeni Akımı

in #tr6 years ago

Hocam şurayı bilerek mi böyle yaptınız bilmiyorum .Belki unutmuşsunuzdur diye göstermek istedim.

beni kendine beni kendine

Şiirleri okuduğum zaman bana pek bir şey hissettirmiyor ama seslendirilmiş halini okuyunca hayran kalıyorum.Belkide belirttiğiniz gibi yazarın hayatı ve dönem hakkında biraz bilgi sahibi olmak gerekiyor.
Onur Ünlü'nün "Ah Muhsin Ünlü" kitabıdan seslendirmeler yapanlar var.Mesela kitabını okudum ama seslendirilmiş halini dinleyince çok fark olduğunu gördüm. Tabi birde okulda "Yaş Otuz Beş" şiirini okumuştum.Onu yeri ayrıdır bende.Yine fazla uzattım.

Paylaşım için teşekkürler
Sort:  

çok teşekkür ederim hemen düzelttim fazla yazmışım. :) Ah Muhsin Ünlü'yü de severim. Açıkcası son zamanlarda güzel şairlerin yetiştiğini düşünüyorum Ah Muhsin Ünlü, Ali Lidar, Küçük İskender gibi.
Dediğin konuda çok haklısın yazarın kendi okuması bazen çok ayrı bir anlam katıyor. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64341.19
ETH 3145.13
USDT 1.00
SBD 4.00