You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kişisel gündemim #02 : Yıllar sonra ilk kez... CV neydi? CV emekti... Yok o filmdi.

in #tr6 years ago

CV konusunda danışmanlık veririm. :) 5000(beş bin) yerli başvuru, 10000(on bin) yabancı başvuru deneyimim var :))) 4 sayfalık CV'yi bir sayfaya indirmiştim nihayet. Belki bu şehirde veya ülkede yaşamak zor ama.. ama o bizim yine de. Gitmek de tercihdir kalmak da. 10 yıllık plaza hayatından sonra home-office/remote çalışmaya başladım(yine 9-6 full-time ve bordrolu) ama bu bile günün birinde ofis hayatına geri dönersem ne yaşarım stresi yaşatıyor. Kaldı ki sen bağımsız çalışmışsan, peeyyyyyy, vay leleeeee :) 2 günde içindeki ninja ortaya çıkar, demedi deme :)

Sonuna kadar savaş, yorulduğun anda, ya ufak bir sahil kasabasına yada uzak bir doğu kasabasına git. Görsel/yaratıcı bir alanda çalıştığın için, bu iki seçeneğin sana daha fazla ilham vereceğini düşünüyorum :)

Sort:  

O nasıl bir CV deneyimidir yah. İK olarak mı çalıştın ne yaptın :D
9-6 çalışmak bile garip geliyor bana. Hiç olmadı öyle bir işim, çalışma saatim, tatilim, bayramım vs. Ben gece gündüz çalışıp, kafama estiğinde de 2 haftalığına festivale gidip her şeyi bırakmayı bilirim mesela. Avantajları da var dezavantajları da. Plaza kısmı sıkıntılı ama remote çalışma çok daha iyi. Dün başvurduğum da öyle bir işti zaten. Yoksa ona da başvurmazdım çünkü yaz döneminde sakinlese de kendi işlerim var her halükarda.

Kaçamak için fikirler var ama gidebilecek miyiz belli değil. Bakalım... :)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 56208.10
ETH 2476.58
USDT 1.00
SBD 2.26